Türkiye’nin en büyük izinli veri tabanına sahip online araştırma şirketi DORinsight tarafından, geçtiğimiz 19-20 Aralık tarihleri arasında ‘Beğeni Araştırması’ yapıldı. 18 yaş üstü 287 erkek katılımcı, online araştırmayı cevaplandırdı. Erkek tüketiciler reklamlarda en çok Necati Şaşmaz’ı, kadın olarak ise Gülse Birsel’i ekranda görmek istediklerini belirttiler.
İkinci sırada Karadayı var
Reklamlarda görmek istedikleri ünlüler arasında birden fazla ünlü ismi seçmeleri istendiğinde, çalışmaya katılan erkekler ikinci isim olarak Kenan İmirzalıoğlu’nu seçtiler. Araştırmadaki çoklu seçimler incelendiğinde; Hazal Kaya’nın, 45 yaş ve üzeri grupta, özellikle 18-24 yaş arası genç kitleye göre anlamlı ölçüde daha fazla reklamlarda görülmek istendiği dikkat çekti
0 commentaires:
Post a Comment