Necati Şaşmaz ve Gülse Birsel reklam yüzu
Türkiye’nin en büyük izinli veri tabanına sahip online araştırma
şirketi DORinsight tarafından, geçtiğimiz 19-20 Aralık tarihleri
arasında ‘Beğeni Araştırması’ yapıldı. 18 yaş üstü 287 erkek katılımcı,
online araştırmayı cevaplandırdı. Erkek tüketiciler reklamlarda en çok
Necati Şaşmaz’ı, kadın olarak ise Gülse Birsel’i ekranda görmek
istediklerini belirttiler.
İkinci sırada Karadayı var
Reklamlarda
görmek istedikleri ünlüler arasında birden fazla ünlü ismi seçmeleri
istendiğinde, çalışmaya katılan erkekler ikinci isim olarak Kenan
İmirzalıoğlu’nu seçtiler. Araştırmadaki çoklu seçimler incelendiğinde;
Hazal Kaya’nın, 45 yaş ve üzeri grupta, özellikle 18-24 yaş arası genç
kitleye göre anlamlı ölçüde daha fazla reklamlarda görülmek istendiği
dikkat çekti
Saturday, February 22, 2014
Home »
» NECATİ ŞAŞMAZ VE GÜLSE BİRSEL'İN TEK ORTAK NOKTASI 2014
0 commentaires:
Post a Comment