بطل فلم وادي الدئاب

Friday, February 21, 2014

Necati Şaşmaz: 'Allah'a şükür zarar ettik' 2014

Necati Şaşmaz: 'Allah'a şükür zarar ettik'


Necati Şaşmaz: 'Allah'a şükür zarar ettik'

"Kurtlar Vadisi Filistin" filminden zarar ettiklerini, yine de filmi yapmaktan mutlu olduklarını anlatan Necati Şaşmaz, bakın neler söyledi..

’Kurtlar Vadisi Pusu’ dizisinin başrol oyuncusu Necati Şaşmaz, dizinin bu haftaki bölümünü hayranlarıyla birlikte Van’da izledi. Van’ı çok sevdiğini söyleyen Necati Şaşmaz, "Van’a dost ziyaretine geldim. Bildiğim ve sevdiğim bir şehir. Kedisini ve güler yüzlü insanlarını çok seviyorum" dedi.

Oyuncu Necati Şaşmaz, Van’da aile dostu olduğunu söylediği iş adamı Şaban Gültepe’nin evinde kaldı. Polat Alemdar karakteriyle nam salan Necati Şaşmaz, dizinin bu haftaki bölümünü de Gültepe’nin Van merkezde bulunan evinde hayranlarıyla birlikte izledi. Konuk olduğu evde çok neşeli olduğu gözlenen Necati Şaşmaz, Van’ı ve halkını çok sevdiğini söyledi. Şaşmaz, "Bir aile dostumu ziyaret etmek amacıyla buradayım. Van’ı da uzun zamandan bu yana görmediğim için çok da özlemiştim. Çanakkale’deki çekimlerin ardından ekipten birkaç arkadaşla Van’a geldik. Van bildiğim bir yer, sevdiğim bir şehir. Tarihi güzelliklerini, kedisini ve güler yüzlü insanlarını çok seviyorum" dedi.

ALLAH’A ŞÜKÜR ZARAR ETTİK 

’Kurtlar Vadisi Filistin’ filminden zarar ettiklerini, yine de filmi yapmaktan mutlu olduklarını anlatan Şaşmaz, "Biz mazlumun yanında olduğumuzu gösteren bir ekibiz. Bunu kurtlar Vadisi Irak’ta da gösterdik. Birçok insan buralardan nemalandığımızı söyledi. Ama bir taraftan da Allah’a şükrediyorum ki zarar ettik. Bu zararla söylenenlerin önüne geçtiğimizi düşünüyorum. Bu söylentileri çıkaranlara da ’Utanının’ diyorum" dedi.
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support