بطل فلم وادي الدئاب

Friday, May 30, 2014

MERAL ÇATLI: Eşimin ölümü hayır getirdi! 2014



"Çatlı benim dün kocamdı, bugün bana 'doğru yoldan şaşma' diyen bir kılavuz. Bugün de onun hakkında olumlu konuşabiliyorsam demek ki bu insan saygı duyulacak bir karakter sahibiymiş. Onun ölümünden sonra benim ayaklarımı kırdılar, ben ellerimle yürüdüm. 4 yıldır çok mücadele verdim. Onun çevresi ile ilişkiyi devam ettirmek bize düştü. Onun çevresi ile ilişki kurmadım. Hata yaptıkları için ilişkiyi bitirdik. İki kız ve bir bayandan çok rahatsız olan insanlar vardı. Ailenin daima yanındayız diyen insanlar çıkacaktır; ama onlara kapımız kapalı. Çatlı'dan rahatsız olanlar bizden de rahatsız oldu. Aileleri liderlerin kaderini yaşamak zorunda. Ben, bunu görebilen evlatlara sahibim.
Fransa'da Abdullah cezaevine girdikten 3 ay sonra 10 bin frank devletten yardım aldım. 84'ün Aralık ayında. 3 ay sonra bir 10 bin frank daha geldi. Akabinde eşimin 75 bin franklık avukat parası geldi. Yani devlet bizi tamamen yüzüstü bıraktı diyemeyiz.
3 Kasım'da çok acı bir olay yaşadık. Abdullah da diğer insanlar gibi bir gün ölecekti; ama 3 Kasım'da onun kaderini çizenler oldu. Ama biz geriye dönüp bakmıyoruz. Araştırmıyorum. Ben şeffaf bir Türkiye istiyorum. Evet kocam suikasta kurban gitti. Bütün veriler onu gösteriyor. O resmi çeken muhabir nerede? Yolda neden fren izi yok? Bu soruların cevabı açıkta; ama araştırılmasını da istemiyoruz; çünkü netice çıkmasını beklemiyoruz. Eşimin ölümü bile vatan için hayır getirdi. Temiz bir toplum için. Şu anki görünüşe bakacak olursan Türkiye yeni bir sayfa açıyor. Bilmeden de olsa Abdullah Çatlı bu değişimi başlatan
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support