بطل فلم وادي الدئاب

Monday, May 26, 2014

kurtlar vadisi: POLAT&ELiF 2014

KurtLar vadisi .(
KurtLar vadisi .(

KurtLar vadisi .(

Elif: Ali benim mabedim, gizli bahçem, tek sığınağım. Sen benim herşeyden saklanıp sığındığım mabedimin kutsallığını hiçe sayarak büyüsünü bozmaya çalışıyorsun.

Polat: Ben böyle birşey yapmıyorum. Benim sana ve sevgine saygım var Elif.

Elif: Ama varlığın yapıyor.

Polat: Sen de Hikmet gibi git mi diyorsun?

Elif: Hayır! Hayır! Ben seni seviyorum, hep yanımda olmanı istiyorum. Sadece… sedece… dokunma! Ruhuma dokunma, mabedime, kutsalıma, Ali´me dokunma!

Polat: Sen benim sevgiyi bilmediğimi mi zannediyorsun? Sen benim aşkı tatmadığımı mı zannediyorsun? Sen benim mabedimin olmadığını mı zannediyorsun? Elimde silah gözümde kan var diye gönlümün kanamadığını mı zannediyorsun? N´olur sadece dinle, bana bakmadan soru sormadan dinle.

Polat: Öyle çok sevdim ki onsuz yaşadığım her anı eksik yasadim, öyle çok sevdim ki onu yaşatabilmek için kendimi öldürdüm. Bi gün yanından kacip gittim, ne oldugunu anlamasına fırsat vermeden. Iki satir bi not bile yazmadan kacıp gittim. Geride bırakdığım sadece yokluğum oldu, bana duyduğu aşkın acısı oldu. Aradan zaman gecti, merak ettim beni unuttu mu diye. En sonunda bi gün dayanamadım mesafeleri aşıp yanına vardım. 
Elif: Ne yaptı?
Polat: Kendimi göstermedim, yalnızca izledim. 
Elif: Ne gördün?
Polat: Başı bi erkeğin omzunda beni ona anlattığını gördüm.
Elif: Sen ne yaptın?
Polat: Kıskandım… ama yanındaki adamı değil, anlattığı beni kıskandım.
Elif: Sen deli misin?
Polat: Sen akıllı mısın?


KurtLar vadisi .(

Ali: Bir dakika bakarmısınız?
Elif: Ne istemiştiniz?
Ali: Bu şehrin en güzel Avukatını.
Elif: Ahhhh Ali! Canım!


Elif: Ehhh elimi bırakmazsan duruşmayı kaçıracağım.
Ali: Hâkimi ikna edebilirim.
Elif: Yaaa nasıl?
Ali: Sana âşık olduğumu söylerim.
Elif: Yaa? Ya yeterli olmazsa?
Ali: Kafasına silah dayarım.
Elif: Senin gibi bir Diplomat mı? Güldürme beni.
Ali: Haklısın salakça.
Elif: Diplomat yeteneğini kullan.
Ali: Pekâlâ düşünelim. Tamam buldum. Şöyle derim, sayın yargıç farz edin bugün dünyanın son günü bütün duruşmaların canı cehenneme biz gidiyoruz.
Elif: Bu daha iyiydi.
Ali: Seni çok özledim.
Elif: Beni seviyor musun?
Ali: Delisin hem de çok.
Elif: II… ya benim gitmem lazım.
Ali: Akşam alırım seni.

Ali: Ne haber Nazife hanım?
Nazife Anne: Ohh canım iyilik iyilik! Güzel oğlum.
Ali: Hmhh nefis olmuş bunlar.
Nazife Anne: Cöplenme dedim! Iştahın kacıcak, sofrada yemek yemiceksin.
Ali: Kacmaz kacmaz merak etme.
Nazife Anne: Elif de gittikce güzelleşiyor. Sana söylüyorum.
Ali: Duydum Anne.
Nazife Anne: Daha ne kadar oyalicaksın sen bu kızı? Hıı?
Ali: Oyaladıgım falan yok.
Nazife Anne: Evlenme teklif ettin mi?
Ali: Hayır.
Nazife Anne: Iyi. Bekle sen daha acele etme olur mu çocuğum. Kızcağız gözünün içine bakıyor. Bak söylemedi deme sonunda çekip gider sende ağızın açık bakakalırsın.
Elif: Burda neler kaynatıyorsunuz?


KurtLar vadisi .(

Ali: Üskürplü bi kadından aldım. 200 sene önce Mityatdan göc etmiş bir aile. Terkale diyorlar buna.
Elif: Ah canım çok güzel.
Ali: Beğendin mi?
Elif: Delimisin! Beğenmek ne demek, çok güzel çok teşşekür ederim. Seni cok seviyorum. Bana türkümü vericekmisin?
Ali: Peki. Elif dedim be dedim aman yar ben sana ne dedim, kuş kanadi kalem olsa aman ah yazılmaz benim derdim.
Elif: Neden durgunsun?
Ali: Ben..yo hayır degilim.
Elif: Yapma, seni tanıyorum söyle hadi.
Ali: Ben..nasıl desem, hani bişeyi çok özlersin ya.
Elif: Sonra?
Ali: Sonra özlediğinle buluşursun ama bilirsin ki bu buluşma..bu buluşma hasretin sonu değildir. Yine bi süre sonra özlemeye başlicaksındır, anlıyorumusun?
Elif: Hmh



Sadece seninle olmayı göze alamadığım için;
Beni Affet..
Sadece mutlu olmayı göze alamadığım için;
Beni Affet..
Sadece senin çocuklarının babası olmayı seçemediğim için;
Beni Affet..
Sadece sade bir adam olamadığım için;
Beni Affet..
Sadece alın yazın olamadığım için;
Beni Affet..
Sadece ömrümü seninle geçirmek istediğimi gözlerinin içine son kez söyleyemediğim için;
Beni Affet..
Sadece gözlerinin içine bakarak son nefesimi veremediğim için;
Beni Affet..
Sadece ve sadece senin aşkın için ölemediğim,
Sadece ve sadece senin yerine ölemediğim için;
Beni Affet..
Şimdi ölmek istiyorsun, şimdi gitmek istiyorsun,
Gitme zamanı bende diyorsun ve bana bi tek şey söylemek kalıyor..
Elifim..Seni çok seviyorum..
….

Elif: Çiçekleri bana değil savcının mezarına göndermeliydin 
Polat: Yapan göndersin 
Elif: Beni kandırarak eline ne geçecek. 

Elif: Silahlarla ne işiniz vardı 
Polat: Boy göstermek zorundaydık 
Elif: Gösterdiniz boy, boy resimleriniz basıldı 

Elif: Ben bu gün davayı bırakmaya karar verdim 
Polat: Sevindim 
Elif: Sevinecek bişey yok savcıyı öldüren kişinin avukatı olmaz 
Polat: Ben avukat aramıyorum sadece bana inanacak kişi 
Elif: Sana bir kez daha inanmak istemiyorum polat 
O sırada polis arabasını gören polat elifin dudaklarına yapışır

Elif: DGM ye lütfen 
Polat: Tarif edersiniz acemiyim de 
Elif: Ne yapıyorsun burada polisler var. 
Polat: Tokat atıp bağırmazsan fark etmezler 

Elif: Dün gece beni büyük sıkıntıya soktun. Yardım yataklıktan sorgulanmam sürpriz olmaz. 
PolatBirincisi hiç te yardımcı olmadın. İkincisi orda yatak matak yoktu laf çıkarma
Elif: aaa sağa çeker misin ineceğim. 
Polat: 12 milyon 
Elif: çok para neyse al. Taksicileri soyup, öldürüyorlar. Ortalıkta gezinme. Kendine de dikkat et 
Polat: sen de… 

Adam: şuraya gitmem lazım 
Polat: Çalışmıyor 
Adam: Seni şikayet ederim 
Elif: Beni bekliyor o 


Polat : Peki mezardan ne çıkmasını bekliyorsun

Elif : Umarım Ali

Polat : Elif bence meselerler biraz karıştı.

Elif : Nasıl karıştı

Polat : Diyelimki fotoğraftaki adam Ali... ve Ali devlet için gizli görevlerde bulunmuş..

Elif : Evet bulundu

Polat : Bunun için bir delilin yok ama...Diyelimki hislerinde haklısın...

Elif : eeeeee

Polat : Peki ölümü üzerine şüpheye nerden vardın...

Elif : Dedin ya his işte

Polat : İyide gülüm..mezardan çıkartıp aliylemi konuşacaksın hislerin öyle diyor diye

Elif : Bak polat arkadaşlarıma bin kere anlattım..Bir kerede sana anlatayım.. eğer bu adamın yaşadığı hayat yalansa ölümündede muhakkak bir yalan vardır..

Polat : Peki kemikleri çıkardın ali olup olmadığını nasıl deneme edeceksin...

Elif : Bunlar Alinin saçları nazife anne saklamış işte.

Polat : Ben sadece senin üzülmenden korkuyorum..

Elif : Benimse artık korkucak hiç birşeyim yok...

Polat :ya haklı çakırsan ya Ali değilse mezardaki...

Elif : O zaman Ali mezarda değil diyeceğim...

Polat : Yani bir ömür Aliyimi arayacaksın..

Elif : Bir ömür değil...bulana kadar... 



POLAT: Çocuklar emlakçı ayarladılar.Bİr bak bakalım belki seveceğin bir ev bulursun

ELİF: Nasıl bir ev bakacam ki?

POLAT: Sen kendi zevkine göre bi bak.

ELİF: Polat evde ben oturmayacağım sen oturacaksın

POLAT: yok sen oturacaksın

ELİF: Ne demek şimdi bu?

POLAT: Elif güvende olmanı istediğimi sölemiştim

ELİF: Ya ben annemlerin yanında hayatımdan memnunum.Üstelik tek yaşamak istesem bunu daha önce yapardım yani

POLAT:Tek oturacaksın demedim ki

ELİF: seni anlamıyorum Polat

POLAT: (yüzünü okşayarak) Anlasan beni sevmezsin

ELİF: bu yüzük ne?

POLAT: evlendim

ELİF: (elini itekleyerek) dokunma bana

POLAT: çocuk olma böyle evlilik yüzüğü mü olur

ELİF: Polat bana doğruyu söyle evli misin? Biz o yüzden falan mı evlenemiyoruz

POLAT: Boşanma davası bitsin söz seni alacam

ELİF:Yaaaa...

POLAT: Bu da bi nevi evlilik teklifi.Ama önce ev arkadaşlığı.Bakalım anlaşabilecekmiyiz.

ELİF: Ben senin metresin olmam

POLAT: Evli erkeklerin metresi olur 1
Senden böle bişey istemiyorum 2
Güvenli bir yerde yaşamaya mecbursun 3
Konuştuğumuz şeyleri tekrar tekrar konuşmak istemiyorum 4

ELiF: Eve senin için bakarım
Bi daha bana sayı sayarak konuşma... lütfen!!!!!
Ayrıca ben çocuk değilim..


Aslan amca: Nasilsin?
Polat: Bi daha ölmem demiştim! 
Aslan amca: Iyi! Gecmis olsun!
Polat: Elif?
Aslan amca: 32 kisi öldü! Sirf sen su anda oldugu gibi Elifi düsündügün icin 32 kisi öldü! Eger Elif oraya gelmeseydi senin o adamlari fark etmen ve öldürmen 6 saniye ve 6 kayipla sonuclanirdi!
Polat: Elif yasiyor mu?
Aslan amca: Ali yasiyor mu? Senin, benim kaybedicek birseylerimiz oldukca bu ülkenin kaybedicek cok seyi olucak Polat Alemdar! Hastane güvenligimiz altinda yine de sen üstünde tasi!
Polat: Ali yasiyor! Hapsi hapsi hapsi! Hala hala üc kere hapsiriyor ve cok yasiyor! Eyvallah Chef!
Polat Flashback
Doktor: Derin nefes alin! Sigara iciyormusunuz?
Elif: Hemde üc paket!
Doktor: Böyle sigara icmeye devam ederseniz ölürsünüz!
Elif: Ohh!
Ali: Benimle yanip kül olan bir tek sey var! Alternatifini buldugumda birakicam! 
Elif: Hiii! Pis nankör! Yaa!
Ali: sıkma canini Doktor! Biz birlikde ölücegiz!

Polat: Biz birlikte ölüceğiz Elif! Bak ben yaşıyorum. Aşkım biliyor musun, beni duyduğunu biliyorum. Bunları hatırlamayacağını da biliyorum, beni ne kadar sevdiğini ve sana ne kadar büyük acılar çektirdiğimi de biliyorum. Hayatımdaki en mutlu gün seninle sevgili olduğumuz gündü. O günden bügüne senden sakladığım tek sırrım var. O sır bizi birbirimizden ayırdı, o sır bize bu acıları yaşattı. Bir şans daha ver bana, aşkımıza bir şans daha ver...



KurtLar vadisi .(
Elif: Üfff. Cok cirkin olmusum!

Polat: Sen bi de ameliyatdan cikdikdan sonra görücekdin! O kadar cirkin olmusdun ki Annen seni tanimazlikdan geldi! Doktorlar kisa cöp cekti sana bakmak icin! Hemsireler bir havalandi biz cok güzeliz diye!
Elif: Yaaa güldürme beni görmüyormusun halimi!
Polat: Ne olmus haline? Biraz saclarin daginik o kadar! Onu da simdi hallederiz!
Elif Flashback
Ali: Neye bakiyorsun?
Elif: Sana!
Ali: Neyime bakiyorsun?
Elif: Yasliligina!
Ali: Hadi ordan!
Elif: Biz hani hic ayrilmicagiz hep birlikde olucagiz bide hic ölmicegiz ya! Cok yasicagiz ya!
Ali: Eee?
Elif: Biz cok yaslaninca yine saclarimi böyle tararmisin?
Ali: Torunlariminkini tercih ederim!
Elif: Yaaa kiskanirim!
Ali: Sonra da seninkileri tararim!
Elif: O zaman olur!
Ali: Seni cok seviyorum!
Elif: Bende seni cok seviyorum!
Polat: Hii simdi fistik gibi oldun! Bi bakim!
Elif: Tabi canim topal fistik!
Polat: Öyle tembelige fazla alisma! Tipis tipis yürüceksin!
Elif: Yürüyemezsem beni bir ömür sirtinda tasicaksin söz mü?
Polat: Simdi hangisini tercih edicegimi sasirdim!
Elif: Polat bazen çok garib bir duyguya kapılıyorum. Sanki benim bir önceki hayatım varmış da sende orda Ali´ymişsin gibi.
Polat: Keşke.
Elif: Sssss, şımarma.
Polat: Benim gitmem lazim!
Elif: Hmh.
Polat: Disardan istediginiz birsey varmi?
Elif: Ihi yok! Benim icinde bas sagligi dile olur mu?
Polat: Tabiki!
Elif: Polat! kraker!
Polat: Cubuk degil mi?
Ayse teyze: Ne oluyor burda?
Elif: Hiiic!



KurtLar vadisi .(

KurtLar vadisi .(


Yaram Yarimdir

Yara beni, yara beni
Aşkın oku, yara beni
Bıraksınlar, yara beni
Atsın yardan, yara beni
Yaram yarimdir
Yarim yaramdır
Azığım zehir
Bineğim gamdır
Yaram yarimdir
Yarim yaramdır
Azığım zehir
Bineğim gamdır
Yaraydın gönül yaraydın
Her yer karanlık, yar aydın
Hem ilaçtın hem yaraydın
Sırrımı deşip
Yaraydın gönül yaraydın
Azığım zehir
Bineğim gamdır
Yaram yarimdir
Yarim yaramdır


KurtLar vadisi .(

Elif Türküsü

Elif dedim be dedim
Gız ben sana ne dedim
Guş ganedi kalem olsa
aman
Ah yazılmaz benim derdim
Guş ganedi kalem olsa
aman
Ah yazılmaz benim derdim

Elif´im noktalandı
aman
Az derdim çokçalandı
Yetiş anam yetiş bubam
aman
Ah mezerim tahtalandı


Sen benim sevgiyi bilmediğimimi zannediyosun.
Sen benim aşkı tatmadığımımı zannediyosun.
Sen benim mabedimim olmadığınımı zannediyosun.
Elimde silah gözümde kan var diye gönlümün kanamadığınımı zannediyosun.
Ne olur sadece dinle, bana bakmadan, soru sormadan dinle.
Öyle çok sevdimki onsuz yaşadığım her anı eksik yaşadım,
Öyle çok sevdimki onu yaşatabilmek için kendimi öldürdüm.
Bir gün yanından kaçıp gittim ne olduğunu anlamasına fırsat vermeden,
Iki satır bir not bile yazmadan kaçıp gittim.
Geride bıraktığım sadece yokluğum oldu.
Bana duyduğu aşkın acışı oldu. Aradan zaman geçti merak ettim beni unuttumu diye.
En sonunda bir gün dayanamadım mesafeleri aşıp yanına vardım.
Kendimi göstermedim yalnızca izledim.
Başı bir erkeğin omzunda beni ona anlattığını gördüm kıskandım ama yanındaki adamı Değil anlattığı beni kıskandım...Elif♥Polat


KurtLar vadisi .(

Bir elif vardı
Yıllar önce bir elif saçların tarardı
Bir elif vardı işte vardı bir elif vardı
Elif gözünü süzse elif nazlandı derdik
Elif kaşını çatsa elif pozlandı derdik
Bir elif vardı işte vardı bir elif vardı
Yıllar sonra bir yerde elif ağladı duyduk
Yıllar sonra bir elif öncesini arardı
Bir elif vardı işte vardı bir elif vardı
Yıllar önce bir elif gençliği bir bahardı
Yıllar sonra bir elif zaman neleri aldı
Bir elif vardı işte vardı bir elif vardı.





İncecikten bir kar yağar
Tozar Elif Elif diye
İncecikten bir kar yağar
Tozar Elif Elif diye
Deli gönül hayran olmuş
Gezer Elif Elif diye
Yar sana hayran
Can sana kurban
Derdime derman bulamam
Aşktan el aman

Elif kaşlarını çatar
Gamzesi sineme batar
Elif kaşlarını çatar
Gamzesi sineme batar
Ak elleri kalem tutar
Yazar Elif Elif diye
Yar sana hayran
Can sana kurban
Derdime derman bulamam
Aşktan el aman...
Ölürüm sevdiğim zehirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin

Sözüm yok şu benden kırıldığına
Gidip başka dala sarıldığıma
Gönülüm inanmıyor ayrıldığına

Gözyaşım sen oldun kahirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin

Garibim can yıkıp gönül kırmadım
Senden ayrı ben bir mekan kurmadım
Daha bir gönüle ikrar vermedim

Batınım sen oldun zahirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin


KurtLar vadisi .(
ELİF...; Asla ihanet etmeyeceğim bir kadın,
İhanet etmemeyi sectiğim, İhanet etmeyerek yaşamayı sevdiğim bir kadın...


Onun Olduğu Yere Kimseleri Alamam...


KurtLar vadisi .(
Elif:Anneme anlatsam anlamıyor Nazife anne..Ben Polat'ı seviyorum desem,git evlen ne duruyorsun diyecek..Ben Ali'den başkasını sevmiyorum desem,hah evde kaldı diyecek!
Nazife anne:Sen Ayşe olsan Elif'e ne söylersin benim güzel kızım?
Elif:Benim söyleyeceğim basit Nazife anne:Kızım ne yaparsan yap ben senin arkandayım...Sen Ayşe olsan Elif'e ne dersin Nazife anne,arkandayım demez misin?
Nazife anne:İnsanlar önünü gördüğün yolda arkanda olur kızım...
Elif:Nasıl,anlamadım..
Nazife anne:Sen bana gelip ben Polat'ı seviyorum desen,ben sana sevdiğini tanı derim...yok gelip ben Ali'den başkasını sevemem desin,yarını biliyor musun derim..
Elif:Bir tek günlüğüne yarını bilebilsem..
Nazife anne:Hergün bilmek isterdin benim güzel kızım..
Elif:O zaman sen benim için yarını söyle..Hatta bugünü söyle ben ne yapayım?
Nazife anne:Kendini tanı,tanı ki üç günlük çiçekle sararıp solmayasın..Sevgine,sevdiğine sahip çık ki,üç gün değil bir ömür sevilesin...Attığın adımı bir değil üç kere düşün ki,üç günlük dünyada birgün mutlu olmadım diye üzülmeyesin...

Ne kendini tanımana,ne sevdiğine sahip çıkmana nede birgün mutlu olmana izin verdiler..
Araf'ta geçti ömrün,yalnızlık oldu yârin!

koy noktayı, bu sonda efsun erisin
çek kılıcını sesin beni biçsin
ben seni içimde büyüttüm ve içimde alıp götüreceğim ebede
kimsin bilmiyorum, bilseydim ki bu kadar kalmazdın bende
sen Elif, hatıralarımda kalmış birkaç parçanın eserisin...
kimsin sen Elif? kaç hecesin, kaç katresin, kaç gecenin dualarına işlenmişsin...

kimsin sen Elif, söyle sen benim kimimsin?

bir münâsib câh bulup yerleştiremediğim; adını sırlayıp müstehzî nazarlardan, her duyandan çalakalem kaçırdığım, her okuyan ve her anlayandan hiddeteda sakındığım; tahtlara yakıştıramadığım, saraylara sığdıramadığım, nere gitsem yanımda taşıdığım, istesem de hoyratlığıma denk duruşla atamadığım, bin geceye hür ve özgür salamadığım; sensiz yapamadığım, senle ebeden olamadığım...

kimsin sen Elif?
söyle sen benim kimimsin?

kaç uzun gecem, girizgâhında takılıp kaldığım kaçıncı kasidemsin?
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support