بطل فلم وادي الدئاب

Sunday, November 30, 2014

Ekranın yeni Türkan ve Ayhan'ı2014

Selin Demiratar ve Kenan İmirzalıoğlu ekranın yeni çifti. Türk sinemasının klasiklerinden biri olan "Acı Hayat"ın günümüze uyarlanan dizisinde başroldeler. Metin Erksan'ın yazıp yönettiği, 1962 yapımı filmde Ayhan Işık ve Türkan Şoray rol almıştı. "Aşık ama kavuşamayan" sevgilileri canlandıran ikili oynadıkları karakterlere benzediklerini söylüyor. Demiratar "Canlandırdığım Nermin gibi ben de erkek arkadaşıma beni ne kadar sevdiğini sorarım" diyor. İmirzalıoğlu ise oynadığı karakter gibi "sevgilisine değil ortama güvenmediğini" anlatıyor.
Türkan Şoray ve Ayhan Işık'ın oynadığı "Acı Hayat" filmini izlemiş miydiniz?
Selin Demiratar: Diziye başlamadan önce izleyebildim. Çok beğendim ve etkilendim. İnsanı acıtan, üzen bir aşk hikayesi var. Ama arabesk bir Türk filmi değil. Bizim diziyse onun daha modernize edilmiş hali. İsimler, karakterler aynı. Türkan hanım da manikürcü Nermin'i oynuyordu ben de. Ayhan Işık da tersanede çalışıyordu Kenan da.
Kenan İmirzalıoğlu: Filmi tekrar izledim. Ciddi bir sosyal çatışmayı anlatıyor. O dönemin İstanbul'undaki uçurumlarla günümüz İstanbul'undaki uçurumlar arasında büyük farklar var. O zaman otobüs durağında beklerken önünüzden en fazla bir Chevrolet geçiyordu. Şimdi 10 tane Chevrolet parası eden jipler geçiyor. İki gönül bir olursa samanlık seyran olur lafı yerine para olmadan hiçbir şey olmaz mantığı insanların kafasına yerleşmeye başladı. Bu hikaye günümüz için doğru anlatılırsa daha değerli olacak. Onu günümüze uyarlama nedenimiz de bu.
"Işık benim çocukluk starım"
Ayhan Işık sizin idollerinizden biri miydi?
Kenan İ.: Benim çocukluk starımdır o. Onun rolünü üstlenmek bana onur veriyor. İnşallah ruhunu rahatsız etmeyiz. Bizi keyifle izler.
Türkan Şoray'ın oynadığı bir rolü üstlenmek size ne hissettiriyor? Şoray'a benzemeniz rolü almanızda etkili oldu mu?
Selin D.: Osman Sınav benim gözlerimde hüzün gördüğünü söyledi. Bu hüzün Nermin karakteriyle uyuştuğu için rolü aldım. Türkan hanım acayip bir oyuncu. Onu çok beğeniyorum. "Acı Hayat"ta da çok güzel oynamış. Ben de onun gibi Nermin karakterine kendimden bir şeyler katmaya çalışıyorum.
Yıllar önce filmi izleyenler dizi uyarlamasının filmin büyüsünü bozduğunu düşünebilir. Bundan dolayı bir tedirginlik yaşıyor musunuz?
Kenan İ.: Evet, bu mümkün. Her projenin bir riski vardır. Ama bundan korkarsak sektörde iş yapamayız. Titanik'in filmi defalarca çekildi. Yapımcılarını batırdığı da oldu ama sonuncusu rekor kırdı.
Sizin Nermin'le benzer yanlarınız var mı?
Selin D.: Nermin saf bir kız. Ben o kadar saf değilim. O tutkulu yaşıyor her şeyi. Onun kadar tutkulu da değilim. Nermin'in Mehmet'e olan aşkındaki bazı noktalar benziyor sanırım. Nermin de Mehmet'e "Beni ne kadar çok seviyorsun?" diye soruyor. Çoğu kadın gibi ben de erkek arkadaşıma bunu sorarım.
Kenan bey siz Mehmet'e ne kadar benziyorsunuz?
Kenan İ.: Aynı ekonomik koşulları paylaşmıyoruz tabii ama sevgili ilişkilerimiz benziyordur. Mehmet sevgilisinin üzerine titriyor. Savunması da "Ben sevgilime güveniyorum ama yaşadığımız dünyaya güvenmiyorum". Türk erkeklerinin slogan sözlerinden biridir bu.
Sizin de sloganlarınızdan biri mi?
Kenan İ.: E, tabii ikili ilişkilerde sıkıştığımız zaman bu sözü biz de kullanıyoruz. "Canım senle ilgili değil problemim, şu yaşadığımız ortamlarla ilgili" dediğim oluyor.
"Başka bir dizide amirim dediğim Uğur Yücel'i hırsızken kovalamam komik olurdu"
Yeni dizinin yapımcısı olan Osman Sınav'la ilk diziniz "Deliyürek"te de çalışmıştınız. "Deliyürek"ten sonra Uğur Yücel'in "Yazı Tura" filminde ve "Alacakaranlık" dizisinde rol almıştınız. Sınav'la tekrar sizi buluşturan ne oldu?
Osman abi beni bu sektöre sokan, bana oyunculuk mesleğini kazandıran kişidir. Uğur abiden de oyunculuk adına çok şey öğrendim. "Fazla mütevazı olma, inanırlar" derler ya. Ben onu yaşıyorum biraz galiba. Aslında her ikisi de benim içimdeki malzemeyi çıkaran insanlar. Yücel ile çalışırken de Sınav ile muhabbetimiz devam ediyordu. Dargın değildik yani. Tekrar çalışmayı isterken ortaya bu proje çıktı.
Yücel'i "Alacakaranlık"ta oynamaya siz ikna etmişsiniz. Onunla karşılıklı oynama hayalinizi gerçekleştirmek için mi ısrar ettiniz?
Uğur abiye "Dizide oynarım ama siz de oynarsanız " şartı koşmuştum. Onunla aynı sahneyi paylaşmak istedim çünkü. Hem dizide hem de "Yazı Tura" da çalışarak ondan iyi faydalandığımı düşünüyorum. Uğur abi de o dönem oyunculuğa küsmüştü. Hatta "Senin yüzünden aldık başımıza belayı" diye kızsa da tepkiler olumlu olunca "İyi ki ısrar etmişsin" demişti bana.
Uğur Yücel'in yeni dizisi "Hırsız-Polis"te sizi görmeyi umanlar olmuştur.
Biraz tuhaf olurdu ama. "Alacakaranlık"ta amirim dediğim kişiyi hırsız olmuşken kovalamam komik olurdu. Allahtan öyle bir şey yapmamışız.
"Gılgamış" filminde başrolde siz olacaktınız. O film projesi ne oldu?
Gılgamış destan oldu. Şu anki görüntüsü o. Bir gelişme yok.
Bir röportajınızda "Maddi gücüm yettiğinde, gerekli olgunluğa eriştiğimde evlenmek isterim" demişsiniz. Zamanı gelmedi mi artık evliliğin?
O biraz bahanemiz aslında. Evlendiğim kişiyle ölene kadar birlikte olmak istiyorum. Hayatımı belli bir düzene soktuktan sonra evleneceğim. 60 yaşına geldikten sonra torunlarım yerine ödüllerimi sevecek değilim. Kısmet, bakalım.
Kenan İmirzalıoğlu
"Cihangir'de oturuyorum ama Cihangir kafelerinde aktif değilim"



  • Bir ara tai-box dersi aldım ama ara verdim. Osman Sınav'ın çekeceği filmde Türk ajanını oynayacağım. O yüzden yine derslere başlamak zorundayım.
  • Cihangir'de oturuyorum ama Cihangir kafelerinde aktif olan biri değilim. Evde DVD izlemeyi, müzik dinlemeyi daha çok seviyorum.
  • Bebek ve Moda sevdiğim semtler. Rumelihisarı'na sık giderim. Kavak'taki salaş balık lokantalarını tercih ederim.
  • Elim pek yatkın değil yemek yapmaya. Sadece iyi menemen yaparım. Genelde bana yemek yapılmasından hoşlanırım. Selin Demiratar "Bilgisayar oyunu Counter Strike'ta iddialıyım"
  • Ortaköy'de oturuyorum. Bebek eski mahallem. Bebek Kahve, Cats and Dogs en sevdiğim mekanlar.
  • Boş zamanlarımda Counter Strike oynuyorum. Epey başarılıyım bu oyunda.
  • Beğendiğim her şeyi satın alabilirim. Pazardan da Christian Dior'dan da giyinirim.
  • Benim de rol aldığım gençlik filmi "Şaşkın" önümüzdeki mart ayında vizyona giriyor.Diziden sonra daha iyi manikür yapmaya başladım"
    Yüzünüzdeki ciddi ifade nedeniyle arkadaşlarınız size "no frost Selin" dermiş.
    Kenan da beni ilk gördüğünde "Eyvah yandık. Çok soğuk bu kız" demiş. Öyle bir görünüşüm var ama tanıştıktan sonra genelde beni sıcak buluyorlar.
    Manikürcüyü canlandırıyorsunuz. Dizi için manikür yapmayı öğrendiniz mi?
    Evet. Kuaförde nasıl yapıldığını izledim. Artık bayağı güzel yapıyorum. Zaten kendi manikürümü de evde kendim yaparım.
  • Share:

    0 commentaires:

    Post a Comment

    Popular Posts

    ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
    مسلسل الهندي مملكة الحب
    مسلسل تركي الحفرة
    مسلسل وادي الذئاب
    Created with Quiz Maker

    Blog Archive

    Pages

    Theme Support