بطل فلم وادي الدئاب

Thursday, July 25, 2013

Cahit Kayaoğlu:İşte Vadi'nin sessiz harikası 2013

İşte Vadi'nin sessiz harikası


Vadi'din sevilen oyucusu Cahit Kayaoğlu(Cahit) yazete.com'da sevenleriyle buluştu.

İşte Vadinin sessiz harikası Kurtlar Vadisi Pusu'nun sevilen yeni yüzü Cahit Kayaoğlu(Cahit) önceki gün yazete.com'da canlı yayın konuğu oldu.

Hayranlarının büyük ilgisiyle karşılanan Cahit, hayatıyla ilgili samimi itiraflarda bulundu.

Diziye Emniyet Teşkilatı'ndan geldiğini açıklayan Cahit, bilinmeyenleri anlattı.

İşte Cahit Kayaoğlu(Cahit)'nun canlı yayında cevapladığı o sorular:

Cahit abi oyunculuk hayatınız nasıl başladı? Kurtlar Vadisi teklif nasıl geldi?

Gerçekten çok güzel, inanılmaz bir duygu…Bunu çok kelimelerle İfade etmek doğru değil. Ben de önceden sizin gibi, izleyiciydim teklif gelince çok heyecanlandım. Elimden geldiği kadarınca götürmeye çalışıyorum.

Sizi çok tebrik ederim. Bence sizin Memati ile Abdüley’den farkınız daha sabırlı olmanız.

Çok teşekkür ederim. Evet benim farkım sabırlı olmam . Bu aslında benim hayat felsefem aynı zamanda. Sabırlı olmak herkesin yapması gereken bir şey. Bunu dizide de gösteriyorum.

Merhaba henüz 18 yaşındayım. Yakınlarım bana ‘’Kurtlar Vadisi delisi’’ derler. Sizi de her karakteri olduğu gibi hayranlıkla izliyorum. Kurtlar Vadisi’nin bir videosunda koruma olarak gördüm .Bu doğru olabilir mi? Dizi ne zaman bitecek bilgi verebilir misiniz?

Doğrudur. Ben daha öncede bu ekibin içindeydim. Kamera önünde olmasan da. Tüyo verebilirim. Çünkü bunu hiç bilmiyoruz. Ama Türkiye’nin böyle sorunları olduğu sürece gerçekleri her zaman anlatmak gerekir diye düşünüyorum. Bence hiç bitmemeli.

Dizide olduğu gibi hep sakin misiniz?

Dizide çok mu sakin duruyorum. Aslında çok sakin değilimdir. Tez canlıyımdır. Ama ağır başlıyım ondan öyle gözüküyor olabilir.

Sizi neden Polat’ın yanında görevlendirdiler?

Bunu ihtiyarlara sormak lazım. Biz sadece görev icra ediyoruz. Sanırım gerekiyordu. Abdüley’in sorunları vardı. Polat’ın da yanında birine ihtiyaç vardı.

Polat’ın ekibine sonradan girdiniz ve çok başarılı oldunuz. Daha önce oyunculuk deneyiniz var mı?

Daha önce bir deneyimim olmadı.İlk Kurtlar Vadisi Pusu’da Pana Film’le başladım. Eğer bir başarı varsa ekibim sayesinde oldu.

Bugün neden dizi yoktu ve neden siz diziye girdiniz?

Bugün kanalın isteğinden dolayı ve bayram olduğundan dolayı Kurtlar Vadisi yoktu.

Diziye girişiniz ani oldu. Nereden geldiniz?

Evet girişim ani oldu Polat beni emniyet teşkilatından aldı

Polat çok gergin sence niye?

Çünkü etrafındaki insanlar yani Abdüley, Memati ve ailesinden dolayı isteği şeyleri çok fazla yapamıyor. Ne kadar destek olsalar da köstek de oluyorlar. Etrafında çok düşman var. Bu durumda gergin olması normal . Sonuçta annesi vuruldu.

Oyuna sonra katılmanıza rağmen oyunda Polat’tan sonra ikinci adam oldunuz yani yeri geliyor Memati’ye fırça atıyorsunuz. Bu sizi rahatsız etmiyor mu? Sonuçta diziye sonradan katıldınız.

Fırça atma gibi bir durum olmadı . Bence bu bir üstünlük değil. Bu karakterlerinde yanlışları var. Benim ki sadece uyarı.

Azerbaycan’a gelmeyi düşünüyor musunuz?

Düşünüyorum. Misafirperverliğiniz için teşekkür ederim. Kendimizi evimizde gibi hissettik…

Avusturya’ya ziyarete gelmeyi düşünüyor musunuz?

Açıkçası eskiden de çok düşündüm. Şu anda da düşünüyorum.Bunun planını yapmadım ama ziyaret etmek isterim.

Kurtlar Vadisi ekibine hoş geldin. Biz izleyiciler olarak dizinin gerçek hayatı yansıttığına inanıyoruz. Sizde buna katılıyor musunuz?

Evet bende düşünüyorum . Zaten bir gerçekçilik olmasa bu kadar uzun süre bu kadar popüler olmazdı. Bizler Kurtlar Vadisi’den çok şey öğrendik. Hem filmin gerçek olduğunu bilmesen oynayamazsın.

Cahit’in hikayesi nedir?

Her karakterin bir hikayesi var. Açıkçası Cahit’in hikayesini bende çok iyi bilmiyorum. Sizlerle öğreniyorum . İlerde nerde yaşadığımı falan birlikte öğreneceğiz.

Normalde klasik mi spor mu giyinmeyi seviyorsun?

Normalde şu an olduğu gibi spor giyiniyorum. Ama yerine göre takımda giyerim..

Polat Alemdar’ın önemli adamı olmak nasıl bir duygu?

Onun yanında olmak ciddi bir duygu. Çok güzel ve herkese nasip olacak bir şey değil.

Dizide Polat sana sorsa dizide kiminle anlaşırdın ve kimi öldürürdün?

Polat zaten anlaşacağı insanlarla anlaşmış. Bence onun dışındakilerle de anlaşmaya gerek yok. Ayrıca bende Ersoy Ulubey’i öldürmek isterdim.

Dizideki rolünüzden ne gibi tepkiler alıyorsunuz?

Dizideki rolümü beğeniyorum ama Polat’ın yerinde olsam daha iyi olurdu sanırım.

Dizide yeni yüzler görmek çok güzel. Gerçek hayatınıza etkisi nedir?

Tabi orası sahne ve çok da gerçek yaşantıma etki etmedi.

Dizid ki Cahit’le günümüzdeki Cahit arasında ne gibi farklar var?

Adam öldürmüyorum . En büyük farkı bu olsa gerek. Cahit karakteri durgunluğu suskuluğuyla benimde beğendiğim bir karakter. Ben bunu geçek hayata uygulamaya çalışıyorum.

Türkiye’de ve dünyada beğenilerek izlenen bir dizide oynamak nasıl bir duygu?

Gerçekten çok güzel bir duygu kelimelerle ifade edilemez. Bir kere bu ekiple birlikte çalışmak çok güzel bir şey.

Gerek karizmanız gerekse sessizliğiniz ile bize kendinizi sevdirdiniz. Cahit’i Cahit yapan şey nedir?

Cahit’i yapan şey Cahit’in ta kendisidir. Karizmaysa evet bende.

Hangi takımlısınız?

Fanatik değilim ama Galatasaray’ a sempati duyuyorum.

Gerçek hayatta böyle bir görevde devlet adamı olmak ister misin?

Evet isterim. Çünkü Polat Alemdar ve ekibi çok güzel işler yapıyorlar. Onları bir kere kişilik olarak çok doğru ve düzgün buluyorum.

Genelde dizi nerelerde çekiliyor? Polat’ın ofisi Pana Film’in binasında mı ? Ziyaret etmek serbest mi?

Setimiz her zaman açık. Her zaman aynı yerde çekim yapmıyoruz. Kurtlar Vadisi prodüksiyonu çok iyi çalışıyor. Akşam Silivri’de çekim yaparken gündüz Samandıra’da oluyoruz. Polat’ın sabit ofisi var ama burada değil Çengelköyde.

Set ekibiyle vakit geçirmek nasıl bir duygu? Sen en çok sette kiminle anlaşabiliyorsun . Dizide herkesin sevgilisi var . Sen senaristlere sitem etmiyor musun?

Herkesle çok iyi anlaşıyorum. Sette uyum ortamı hakim. Hepsiyle çok iyi anlaştıtık kaynakkttık. Bende bunun için sitem ediyorum, benim neden yok diye. ama senaristlere isyan etmiyorum. Çünkü çok ciddi şeyler anlatıyorlar onlara. Sitem değil takdir ediyorum.

Sosyal hayatınızda değişiklik var mı?

Gene eskisi gibi bir değişiklik olmadı.

Dizide ne zaman daha baskın olacaksınız?

Bence şu anda bu baskınlığı iyi . Yeri gelince daha baskın oluyorum. Gereğine göre.

Filistin filminde neden siz yoksunuz?

İşte şu Memati Baş var ya beni en son İstanbul’da bıraktı. Senaryo gereği öyle oldu diyelim.

Sizi daha önce hiç televizyonda görmedim . Kurtlar Vadisi’ne geliş hikayenizi anlatır mısınız?

Evet daha önce bir projede oynamadım. Diziye gelişim ani oldu. Daha öncede Pana Film’de çalışıyordum. Onları takdiri oldu.

Polat Alemdar’la bir dizide oynamak nasıl bir duygu? Benim ölmeden önceki en büyük arzum Memati’yi görmek.

Bunu defalarca açıkladım.Geçekten yaşanması gereken bir şey. Hem tecrübesiyle hem karakteriyle yanında olmak harika bir duygu. Sözlerle anlatılabilecek bir şey değil…

Necati Abi’lerle diziye gelmeden önce tanışıyor muydun?

Evet dizi öncesinden tanışıyorduk. Gerçek hayatta da abi kardeş ilişkimiz var.

Facebook’ta kişisel hesabınız var mı? Polat’a selam söyleyebilir misiniz?

Beni iyi tanıyamamışsınız. Ben çok kıskancım. Selamınızı söyleyemem dermişim. Facebook’ta bir hesabım var ama çok fazla giremiyorum. Tabi çok fazla sahte hesaplarda var dikkat etmek lazım.

Bu bölümde sizce ne olacak?

Bunu bilsem senarist olurdum. Bu dizi sürprizlerle dolu. Bir bölüm sonra Cahit karakteri ölebilirde. Bize çekimden bir saat önce senaryo geliyor.

Dizide kendi sesinizi mi kullanıyorsun? Yoksa dublaj mı?

Seslendirmeyi kendim yapıyorum. Ayrıca kendi sesinle oynadığım için mutluyum.

Kaç yaşındasınız? Ayrıca evli misiniz?

Yaşımı en son hesaplamıştım. 30-35 arası.. 3’ün 5’in hesabını yapmayalım. Evli değilim.

Filmde oynamayı düşünüyor musunuz?

Şu an için söz konusu değil. Ama ilerde olursa değerlendirilir.

Filistin filminde neden oynamadınız?

Biz buna senaryo takdiri diyoruz.

Kurtlar Vadisi yeni bir film hazırlığı var mı?

Bildiğimim kadarıyla yok . Ama bu yarın sabah bir proje olmayacağı anlamına gelmez.

Polat Cahit’e ne kadar güveniyor?

Polat tüm adamlarına sonsuz güveniyor.

Gerçek hayatta ne işle uğraşıyorsunuz. Evli misiniz? Çocuğunuz var mı?

Gerçek hayatta gördüğün işi yapıyorum. Evli değilim dolayısıyla çocuğum da yok. Daha öncede bir evlilik geçirmedim.

Oyuncu olmak için ne yapmamız gerekiyor?

Hemen Pana Film’e ulaş. Sitesinden başvurabilirsin. Onlar seni yönlendirecektir.

Polat ihtiyarların arasına girecek mi?

Polat daha çok genç. Ne olur bilmiyorum.

Ersoy Ulubey’i canlı olarak yakalayabilecek misiniz?

Öyle umuyoruz. Canlı ya da ölü olarak yakalarız. Tabi ölü olarak yakalamak bizim için daha iyi olur.

Eğer bir bölümü siz yönetseydiniz neler katardınız?

Güzel bir soru. Sanırım bu yönetilenlerden farklı bir yol izlemezdim. Çünkü gerçekten iyi yönetiliyor. Gerek yönetenlerin gerekse senaristler çok büyük işler başarıyor. Bu kadarını bile başarsaydım yeterdi bana.

Cahit karakteri filme nasıl dahil edildi? Cahit nereden geldi?

Bana öncelerden haber verilmedi. Senaryo ekibinin daha önce düşündüğü bir karakter olsa gerek. Asıl buraya gelişim Emniyet Teşkilat’ından oldu.

Sizin dizide ya da dizi dışında beğendiğiniz karakterler var mı? Burada oynamasaydınız nerede oynamak isterdiniz?

Birçok dizide beğendiğim farklı karakterler var. İnanın ben burada oynamasam da burada oynamak isterdim.
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support