بطل فلم وادي الدئاب

Saturday, November 23, 2013

Şemdin Sakık'tan şok iddia 2013

PKK terör örgütünün eski yöneticilerinden Şemdin Sakık, 16 Mayıs 2001'de Malatya'da düşen ve 34 askerin şehit olduğu CASA tipi uçakta "Yeşil" olarak bilinen Mahmut Yıldırım'ın da bulunduğunu iddia etti. Sakık'ın avukatlığını Pişmanlık Yasası'ndan yararlanmak istediği dönemde üstlenen Vedat Erten, Zaman gazetesine verdiği röportajında şunları anlattı:

'Tasfiye edildiler'
"16 Mayıs 2001'de Genelkurmay Özel Kuvvetler Komutanlığı Hava Grubu'na ait CASA tipi bir askeri uçak Malatya'da düştü. Özel Kuvvetler'den 1 binbaşı, 3 yüzbaşı, 3 üstteğmen, 16 astsubay, 1 uzman çavuş ve 10 er şehit oldu. Uçak Diyarbakır'dan kalkmıştı, Malatya'ya gidiyordu. Gerçi o dönem ölenlerin isimleri yayınlandı. İçlerinde tanıdık yoktu. 

Şemdin Sakık, dışarıdan haber aldığını, olayın kaza olmadığını söyledi. Ben dedim ki: 'Yeşil var mıydı gerçekten?' Dedi ki: 'Yeşil kesin vardı. Sen öyle bil.'
Fakat isimlere bakınca Mahmut Yıldırım ya da Yeşil'in bilinen diğer adları yoktu. Bunu sorunca dedi ki: 'Sorma. Ben biliyorum, bana bilgi geldi. Bir ekip işi bu ve tasfiye edildiler.'
Şemdin Sakık'a göre güvenlik birimleri içerisinde tasfiyeci hareketler var. Birinin işi bitince diğeri onu tasfiye ediyor. Böyle düşünüyordu."İngilizcede Şaşırtan Türkiye Anketi Sonuçları! Tıklayın

Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support