بطل فلم وادي الدئاب

Friday, August 29, 2014

Menderes'i 'Ben Onu Çok Sevdim' diyerek uğurladılar2014

Pana Film tarafından ekranlara taşınan Adnan Menderes ve dava arkadaşlarının hikayesinin anlatıldığı Ben Onu Çok Sevdim final bölümüyle hüzne boğdu. atv ekranlarında son bölümünün yayınlandığı gece izleyiciler Adnan Menderes'in idamına tanık oldu. Final bölümüyle dizi Twitter'da TT oldu.
NECATİ ŞAŞMAZ SETE KONUK OLDU
Yakın tarihimizin en karanlık dönemlerinden birine ışık tutan dizinin son bölümünün çekimlerine sürpriz bir isim konuk oldu. Necati Şaşmaz seti ziyaret ederek oyuncular ve set ekibine teşekkür etti.
Dizi ekibiyle Beykoz'daki sette bir araya gelerek hatıra fotoğrafı çektiren Şaşmaz’a ilgi büyüktü. Şaşmaz, hatıra fotoğrafının ardından oyuncularla bir süre sohbet etti.
Yönetmene, oyunculara ve dizi ekibine teşekkür eden Şaşmaz şu sözlere yer verdi:
"CESUR BİR ESERE İMZA ATTIK"
"Bizler Ben Onu Çok Sevdim projesiyle bir araya geldik. Neredeyse üç yıl süren sancılı bir macera yaşadık, çok çalıştık, çok yorulduk ancak bugüne kadar benzerine rastlanmamış cesur bir esere imza attık. Ülkemizde demokrasiye geçişte yaşanan sancılı ve acılı süreci bizler de bir ölçüde bu dizinin yapım süresince tecrübe etmiş olduk. Bu memlekette herkes Adnan Menderes'in bir askeri ihtilal sonucu görevden alındığını biliyordu ancak çok az kişi bu süreçte neler yaşandığından haberdardı. Yine pek çok kişi Menderes'in Yassıada'da idam edildiğini biliyordu ancak çok az kişi orada yaşanan zulümden haberdardı.
Ben Onu Çok Sevdim bir başvekilin ve bakanlarının idamının ötesinde halkın iradesinin nasıl ayaklar altına alınıp çiğnendiğine ışık tutarak insanın canını almakla kalmayıp haysiyetine de el uzatan zihinyete korkusuzca savaş açmıştır. Bizler de dizimizde yansıttıklarımızla halkımızın o döneme tanık olmasına vesile olduğumuz için mutluluk duyuyoruz."
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support