بطل فلم وادي الدئاب

Tuesday, August 19, 2014

Kısa bir süre önce yapımcılığa soyunarak komedi filmi çeken Özge Özberk, gişede hüsran yaşayarak 500 bin lira zarar ettiğini söyledi.2014

Özge Özberk ilk filminden 500 bin lira zarar ettiBirçok başarılı projede gösterdiği performansıyla dikkat çeken oyuncu Özge Özberk,  yapımcılığını yaptığı 'N'apcaz Şimdi" adlı komedi filminden  zarar ettiğini açıkladı.
Filmi sponsorsuz çektiklerini ve 500 bin lira zarar ettiklerini belirten Özberk, "Zamanlama hatası yaptık. Bu yüzden gişede hüsran yaşıdık ama yılmadım. Yeniden yapımcılık yapmayı düşünüyorum. " dedi.

Anneannemin filmini çekeceğim
Anneannesinin filmini çekerek hayalini gerçekleştirmek istediğini belirten  oyuncu, şöyle konuştu: Dönem filmlerini çok seviyorum ama çok riskli bir iş. Kafamda anneannemin 1920'lerde geçen  bir hikayesi var. Onu kaleme dökeceğim. . 

Anneannem 13 yaşındayken okuldan alınıp çantası ve defterleri toprağa gömülerek  zorla evlendirilmiş. Böylesine etkili bir konuyu sinemaya taşımak istiyorum.

Hala kirada oturuyorum
20 yıldır sektörün içinde olduğu halde bir evi bile olmadığını belirten Özberk, "Kirada oturuyorum. Canım sağolsun. Allah sağlık verdiği sürece kazanırız. Yeter ki gönüller bir olsun."dedi.

Bu yıl televizyon yerine tiyatroyu seçtiğini söyleyen Ösge Özberk. Hayatımda oyunculukla ilgili en renkli en keyifli en zevk aldığım dönemlerden birindeyim.

Tiyatro sahnesinde olmak insanı huzura erdiriyor. Tiyatroda para yok diyorlar ama çok bereketli. Harca harca bitmiyor" dedi.
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support