بطل فلم وادي الدئاب

Tuesday, March 4, 2014

Özcan Deniz eski dostlara sitem etti 2014

Özcan Deniz eski dostlara sitem etti


Özcan Deniz eski dostlara sitem etti

Anneannesi Fadile Aksoy’u kaybeden Özcan Deniz, cenaze için gittiği Aydın’dan önceki akşam İstanbul’a döndü.

Havaalanında gazetecilerin sorularını yanıtlayan şarkıcı, Aksoy’u annesi gibi gördüğünü belirterek “Annemi kaybettim, çok üzgünüm. Aile bireylerinin katıldığı bir törenle defnettik” dedi. Deniz, “Mahsun Kırmızıgül ve Alişan gibi sanatçı dostlarınız cenazeye geldi mi?” sorusu üzerine de “Bu soruyu yanıtlamak istemiyorum ama Yavuz Bingöl’e teşekkür ediyorum. Beni unutmadı, çiçek gönderdi” dedi.
Anacığımı kaybettim
Özcan Deniz, acısını şu sözlerle dile getirdi: “Elinde büyüdüğüm ve annemden sonra ana bildiğim canımızı, bir tanemizi, Fadile’mizi, ailemizin kalan tek çınarını ellerimle toprağa vermek; sütünü içtiğim kadının, kucağında büyüdüğüm anamızın üstüne toprak atmak zor, hem de çok zordu.
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support