بطل فلم وادي الدئاب

Wednesday, March 5, 2014

اسرافیل علمداری؛ طنز «قندپهلو» ابتکار نویی در مسابقه‌های تلویزیونی بود 2014

اسرافیل علمداریطنز «قندپهلو» ابتکار نویی در مسابقه‌های تلویزیونی بود؛
طنز «قندپهلو» ابتکار نویی در مسابقه‌های تلویزیونی بود
اسرافیل علمداری قائم مقام شبکه آموزش گفت: جنگ ادبی قندپهلو ابتکار جدیدی در حوزه مسابقه‌های تلویزیونی بود که با نگاه به طنز فاخر ادبی ضمن مرور آثار بزرگان ادبیات طنز کشور، شیوه‌ای نو از نگاه به برنامه‌سازی در حوزه طنز را نیز نهادینه کرد.
به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش ؛ «اسرافیل علمداری» در خصوص ویژگی‌های جنگ ادبی طنز قندپهلو گفت: این مجموعه که ۲۴ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است، با گردهم آوردن طنزپردازان مطرح سراسر کشور، کوشیده ضمن ایجاد یک فضای رقابتی سالم، نوعی نگاه جدید به حوزه طنز را با بهره گیری از ذوق شاعران و توان آنها در بداهه گویی به مرحله آزمون بگذارد.

وی با اشاره به اینکه گرد هم آوردن شمار زیادی از طنز پردازان مطرح کشور اصلا کار ساده ای نبوده است، تولید جنگ ادبی قندپهلو برای پخش در ماه رمضان را مرهون تلاش عوامل فنی و اجرایی و حمایت‌های مدیر شبکه دانست که همه تلاش‌ها در نهایت به دنبال یک اثر ادبی طنز فاخر و ماندگار بوده است.

علمداری که خود نیز ساعت‌ها عوامل برنامه را در طول ضبط فشرده این مجموعه در کمتر از ده روز همراهی کرده است، تفاوت این مجموعه با سایر مسابقه های تلویزیونی را نگاه جدید آن به حوزه طنز می‌داند.

وی با بیان اینکه مخاطب آگاه تلویزیون تفاوت طنز و فکاهی را به خوبی درک می کند، مجموعه جنگ ادبی قندپهلو را اثری در راستای معرفی طنز اجتماعی و فرهنگی با بهره گیری از عناصر شعری و ظرافت های ادبی شاعرانه برشمرد که همین امر ویژگی متمایزی به این مجموعه بخشیده است.

علمداری پخش حدود ۱۰ قسمت از مجموع ۲۴ قسمت این مجموعه را با استقبال خوب ببینندگان و اهالی دست اندکار در حوزه فرهنگ و هنر توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد: تولید این مجموعه بتواند گامی نو در راستای پرداختن به طنز ادبی فاخر و شناسایی استعدادهای این بخش در سراسر کشور باشد
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support