بطل فلم وادي الدئاب

Tuesday, June 25, 2013

Hoştan bize getirmedi abdallah catli


Hoştan bize getirmedi Ergenekon tutuklusu Sami Hoştan’ın “Çatlı’nın çantasını ben aldım ve aileye verdim” açıklamasını Çatlı ailesi yalanladı. Taraf’ın ulaştığı kaynağa göre Hoştan’la Çatlılar’ın arası çok bozuktu
Ergenekon davasında tutuklu olarak yargılanan Susurluk olayının önde gelen isimlerinden Sami Hoştan’ın “Abdullah Çatlı’nın çantasından çıktı” diye eşi Meral Çatlı’ya para ve kolye verdiği iddiaları kızı Gökçen Çatlı’nın  Babam Çatlı  adlı kitabı adres gösterilerek yalanlandı. Taraf’ın görüştüğü Çatlı ailesine yakın kaynaklar böyle bir olaydan sözkonusu kitapta hiç bahsedilmeyip Meral Çatlı’nın Susurluk kazasından 10 gün önce Hoştan’ı, “Bana kanlı gömleğini getirmeyin” diye uyarmış olmasının yeteri kadar açıklayıcı olduğunu söyledi.
Hoştan Ergenekon Davası’nın önceki günkü duruşmasında  yaptığı açıklamada 13 yıl önce Susurluk kazasında kaybolan Abdullah Çatlı’nın çantasının kendisinde olduğunu, içinden çıkan, kızı Sevcen’e ait kolye ve 26 bin markı aileye verdiğini söylemişti. Hoştan, Susurluk’un karakutusu olarak nitelendirilen çantanın içinde önemli belgeler olduğu iddialarını da yalanlamıştı.
Gökçen Çatlı’nın Taraf’ın bilgi aldığı kaynaklara, “Hoştan bize kolye ya da para vermiş olsa bundan kitapta bahsederdim” dediği ve ailenin Hoştan’la  ilgili değerlendirmesi için de kendisinin yazmış olduğu Babam Çatlı adlı kitabı adres gösterdiği anlaşıldı. Babam Çatlı adlı kitapta Meral Çatlı’nın Sami Hoştan’la yaptığı bir görüşmeyle ilgili değerlendirmesi dikkat çekiyor. Kitabın Son Sözler bölümünde geçen ilgili kısım şöyle: “Sami Hoştan benimle görüşmek istediğini söylüyordu, kabul ettim. ‘Düşmanı var ama ben esas olarak bazı dostların samimiyetinden şüpheliyim! Bana kanlı gömleğini getirmeyin. Bu sözü unutmayın Sami bey, çünkü o zamana yakanıza ben yapışırım,’ dedim.” Hoştan’ın, Abdulah Çatlı’yı hedef alacak herhangibir girişimle ilgili kendisini sorumlu tutacağını ima edip “yakanızı yapışırım” diyen Meral Çatlı’ya para ve kolyeyi verdiğini açıklaması “Bilgiler elimde. Davanın sonucuna göre tavır alacağım” mesajını mı veriyor sorusunu akla getirdi.
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support