بطل فلم وادي الدئاب

Sunday, August 18, 2013

Sinem Kobal, Selena dizi oyuncusu Sinem Kobal, Selena fotoğrafları, Atv Selena dizisi Sinem Kobal, Selena Resimleri 2013


Selena Sinem Kobal
Doğum Yeri : İstanbul
Doğum Tarihi : 14 Ağustos 1987
Sinem Kobal (d. 14 Ağustos 1987, İstanbul)
7 yıl bale yaptı. Şu aralar ise latin dansı yapıyor. İSTEK Vakfı Özel Acıbadem Lisesi’nden 2001 yılında mezun oldu. Şu anda Beykent Üniversitesi Sahne ve Gösteri Sanatları Yönetimi’nde ikinci sınıf öğrencisi.
Sinem Kobal (d. 14 Ağustos 1987, İstanbul) Türk oyuncu ve sunucu.
Oynadığı diziler
* Dadı (Dilara)
* Lise defteri (İnci)
* Hürrem Sultan (Ayşe)
* Selena (Selena)
Filmleri
* Okul (Şebnem) (2004)
* Dünyayı Kurtaran Adam’ın Oğlu (Biance) (2006)
Selena – Sinem Kobal
Sinem Kobal ile Röpörtaj
Selena’nın başrol oyuncusu 20 yaşındaki Sinem Kobal, “15 yıl sonra yine oyunculuk yapıyor olacağım. Bence ‘Starlık’ diye bir meslek yok” diyor. atv’nin reyting rekortmeni dizisi “Selena”daki rolüyle çocukların ve gençlerin bir numaralı gözdesi haline gelen Sinem, başarısını azmi ve yeteneğine borçlu olduğunu söylüyor… Selena dizisi sayesinde oyunculuk alanında kendisini kanıtladığını belirten Sinem Kobal, kariyerinden özel hayatına hakkında merak edilenleri anlattı…
* Oyunculuğa kaç yaşında başladınız?
Kamerayla 13 yaşında “Dadı” dizisiyle tanıştım. Zaten sanatın içinde olan bir kızdım; 8 sene bale yaptım. Dadı’dan önce Haldun Dormen Tiyatrosu’na girdim. Beni bu dizi de istedi ve şimdi buralara kadar geldim.
‘ASLA YAŞAYAMAM’
* Selena’ya kadar birçok iyi projede rol aldınız…
Dadı dizisinin ardından Behzat ve Süheyl Uygur’un yanında çalıştım. Devamı da geldi. Ardından “Okul” filminde rol aldım. Birçok programda sunuculuk yaptım. “Lise Defteri” adlı dizide oynadım. Ve şimdi de “Selena” adlı dizideyim.
* Bu sektöre çabuk girip, çabuk bunalma gibi bir durum yaşadınız mı hiç?
Asla… Ben buraya aitim. Kendimi buraya ait hissetmeseydim, çok çabuk yıpranırdım. Hayatım boyunca oyunculuk yapmak istiyorum. Oyunculuk yapmadan yaşayamam.
* İyi de, ya gençliğiniz?
Bisiklete de bindim, bebeklerimle de oynadım. Her şeyi yaşadım. Doya doya yaşadım çocukluğumu… Ergenlik dönemini de sorumluluk duygusunun verdiği güvenle çok rahat geçirdim.
* Çocuklar Selena’da canlandırdığınız karaktere bayılıyor. Sokakta ne diyorlar size?
‘Selena Abla’ diyenler çok fazla. 8 yaşından büyükler beni öteki işlerimden tanıdıkları için ‘Sinem’ diyorlar.
SELENA BEBEK…
* Birçok isim oyuncak bebeklerinin yapılacağına dair haberlerle gündeme geliyor. Selena’nın bebeği neden yapılıp piyasaya sürülmüyor?
Böyle teklifler var açıkçası… Çalışmalar yapılıyor. Bakalım, inşallah ileride olacak. Şu anda fikir aşamasında, ama henüz netleşen bir şey yok. Açıkçası, ben de Selena’nın bebekleriyle oynamayı çok isterim.
* Ünlülerin boy gösterdiği renkli bir dünyanın içinde olmak sizi nasıl etkiliyor?
Doğrusu ben onların çok dışında yaşıyorum. İşimi yapıp evime gidiyorum. Ünlülerle dolu bir arkadaş çevrem de yok. Benim bütün arkadaşlarım ünsüz harflerden oluşuyor.
* Oyunculuk adına büyüklerinizden çok beğendiğiniz bir isim var mı?
Gülben Ergen! İnanılmaz bir çalışma disiplini vardır. 5 dakika diyorsa mutlaka 5 dakika sonra settedir ya da kamera karşısındadır. Oyunculuk performansı da süper! O benim her zaman için “Gülben Ablam”dır.
* 15 yıl sonra kendinizi nerede görüyorsunuz?
Yine oyunculuk yapıyor olacağım. Fakat star olmak gibi hırsım ya da düşüncem yok. “Her yerde ben olacağım, her taşın altından ben çıkacağım” gibi iddialı cümleler sarf etmem mümkün değil. Starlık diye bir meslek yok. Bence çok da yıpratıcı… Sadece işimi yapacağım.
* İlerleyen yıllarda sizi, şarkı söylerken görebilir miyiz?
Hayır, mümkün değil. Asla şarkıcı olmam, çünkü şarkı söylemek gibi bir yeteneğim yok. Şarkıcı olmak için müzisyen de olmak gerekir halbuki. Beste yapabiliyor musun, söz yazabiliyor musun, şarkı söyleyebiliyor musun, bunlara ‘evet’ diyorsa bir insan şarkıcı olabilir, yoksa kimse boşu boşuna bence uğraşmasın. Bir Sezen Aksu, bir Ajda Pekkan olamayacaksan, neden şarkıcı olmaya çalışacaksın ki?
MUCiZEYE iNANIRIM
* Fiziksel olarak yaşınızdan bir hayli büyük gösterdiğinizi düşünüyor musunuz?
Fiziksel olarak istediğim zaman büyük gösteriyorum, istediğim zaman da küçük. Uzun boylu ve ince olduğum için, kıyafetleri çok iyi taşıyorum. Ağır bir kıyafet giyip, biraz da makyaj yapınca, sarışın olmamın avantajıyla yaşım olduğundan çok daha fazla büyüyor. Ama makyaj yapmazsam, saçlarım toplu ya da lise kıyafeti giydiğimde minik bir kız oluyorum. Bu benim için büyük bir avantaj! İstediğim zaman ufalıyorum, istediğim zaman büyüyorum.
* Sihire, inanır mısınız?
Sihir diye bir şeyin varlığına inanmam ama mucizelere inanırım. İnanmak da isterim. Canım sıkkın olduğunda bazı şeylerin mucize eseri düzeleceğini düşünmek beni rahatlatıyor.
* Hiç bugüne kadar mucize yaşadınız mı?
Yok, yaşamadım ama çok şanslı biriyim. Mesela rüyamda balina ve yunus görürüm, ikisinin de kısmet olduğu söylenir. Bu rüyayı gördükten birkaç gün sonra çok iyi iş teklifleri alırım. Rüyamda yunus görünce, “süper bir iş teklifi alacağım” diye etrafımdakilere söylerim. Selena rolü gelmeden bir gün önce, koskoca bir balinanın sırtındaydım ve ertesi gün bu dizi için teklif aldım.
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support