بطل فلم وادي الدئاب

Saturday, July 21, 2012

Polat'ın Üstünde Bir Karakter Yaratacağım

Polat Alemdar Necati Şaşmaz Resimleri

Polat'ın Üstünde Bir Karakter Yaratacağım

Necati Şaşmaz, sadece Kurtlar Vadisi'yle sınırlı kalmayacağının sinyalini verdi.

Haber: Polat'ın Üstünde Bir Karakter Yaratacağım

Kurtlar Vadisi' dizisinde canlandırdığı 'Polat Alemdar' rolüyle geniş bir hayran kitlesine kavuşan Necati Şaşmaz, Günaydın'a konuştu: 'Polat' bir temel taş, onunla başladım ve bir yere kadar getirdim. Ben kendime inanıyorum. Yine aynı cesaretle mutlaka 'Polat'ın üstüne çıkacak karakterler yaratacağımı düşünüyorum.

Kurtlar Vadisi Pusu, bu akşam yayınlanacak bölümüyle Sezon finali yapacak. Necati Şaşmaz'ın bu açıklamalarından sonra, "yeni sezonda Polat diziye veda mı edecek?" soruları akıllarda dolanmaya başladı



Polat Alemdar Necati Şaşmaz Resimleri-polat-alemdar-resimleri-2012_00002.jpgPolat Alemdar Necati Şaşmaz Resimleri-polat-alemdar-resimleri-2012_00001.jpgPolat Alemdar Necati Şaşmaz Resimleri-polat-alemdar-resimleri-2012_00003.jpg
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support