بطل فلم وادي الدئاب

Wednesday, July 25, 2012

Polat Alemdar, Abdullah Çatlı mı?

Polat Alemdar, Abdullah Çatlı mı?

Polat Alemdar, Abdullah Çatlı mı?

Abdullah Çatlı´nın 9. ölüm yıldönümünde konuşan Gökçen Çatlı´dan ilginç bir yorum geldi. Çatlı, ´Kurtlar Vadisi´ndeki Polat Alemdar babama çok benziyor´ dedi.

Abdullah Çatlı´nın kızı Gökçen Çatlı, bir TV kanalında yayınlanan ´Kurtlar Vadisi´ dizisinde babasının yaşadığı olayların canlandırıldığını savunarak, ´Zaten dizi yetkilileriyle temaslarımız oldu. Polat Alemdar, babama çok benziyor´ dedi.

Susurluk kazasında hayatını kaybeden Abdullah Çatlı´nın kızı olan Gökçen Çatlı, 9. ölüm yıldönümünde babası için 2. kitabını da çıkartmaya hazırlanıyor. Mart ayında piyasaya çıkacak kitabında babasının terör örgütleri ASALA ve PKK operasyonlarını tüm çıplaklığıyla anlatacağını söyleyen Gökçen Çatlı, ´Babam vefatıyla bazı şeylere noktayı koymadı. Ben de ailem ve dostlarımız adına onun sözcülüğünü yapmaya çalışıyorum. Bunun da en doğru yöntemi bir eserle; yani bir kitapla ortaya çıkmak. En az sansasyonel etki yaratabilecek çalışma kitaptır diye düşündüm. Birinci kitabım oldukça büyük ilgi gördü. İkinci kitabımı da bitirme aşamasına geldim. Konusu beni de heyecanlandırıyor. Çok iz bırakacak ve yüreğimi sarsan bir kitap olacak. Aslında daha çok şey yapmak istiyoruz; ama o mazlum kalabilme dürtüsüyle de bazı şeylerden vazgeçebiliyoruz´ diye konuştu.

Kitabını Mart ayında Abdullah Çatlı severleriyle paylaşacağını dile getiren Gökçen Çatlı, açıklamasında şunları ifade etti:

´Terör örgütleri son dönemlerde yine ortaya çıkmış durumda. Babamın 2 terör örgütüyle mücadelesi vardı. Babamın, ASALA ve PKK ile mücadelesini yine anı-roman şeklinde kitaplaştıracağım. Tarihe de dipnotlar düşecek olan kitabımla yıllar önce söylediklerimiz, yıllar sonra kanıtlandı. Bir zamanlar Türkiye´nin Abdullah Çatlı´sı vardı ve terör örgütleriyle mücadele ediyordu. Ne mutlu bana ki, babamın bu mücadelesini kitaplaştırma iznine ve özgürlüğüne sahip bir devletin bireyi olarak yaşıyorum.´

Gökçen Çatlı kendisine yöneltilen bir soru üzerine bir TV kanalında yayınlanan ´Kurtlar Vadisi´ dizinin babasının yaşadığı olayları konu edindiğini ileri sürdü. Dizideki Polat Alemdar´ın birçok yönünün babasına benzediğini kaydeden Gökçen Çatlı, ´Zaten dizi yetkilileriyle de dolaylı yönden görüşmelerimiz oldu. Dizide babamı anımsatan pek çok şey var. Herkes de bana bunu soruyor: Güzel de bir dizi. Filmde bire bir örtüşen yönler olmasa da aslında izlemesini bilene çok şeyler kattığına inanıyorum. Polat Alemdar biliyorsunuz dizide ölmüyor, tekrar canlanıyor; ama babam için öyle bir şey yok. Keşke öyle olsaydı. Dizide ona benzeyen; ama benzeşmeyen taraflar da bulunuyor´ şeklinde konuştu.

Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support