بطل فلم وادي الدئاب

Friday, October 18, 2013

Şeyma Korkmaz Kimdir ? Beni Affet Dizisi Feride Kim? 2013

Şeyma Korkmaz Kimdir ? Beni Affet Dizisi Feride Kim?

Şeyma Korkmaz Resimleri
Star Tv de hafta içi her akşam sonlarına yetişebildiğim bir dizi var. Beni Affet isimli bu diziyi normalde izlemiyordum.Bizimkiler kaçırmıyorlar bende onlardan gördüm, sürükleyici bir dizi. Bir sürü acayip karakter var.Beni affet dizisini dediğim gibi sonlarına doğru izliyorum hergün o yüzden çokta fazla çözemedim işi ama dizide kocaman renkli gözlü, sarı saçlı bir kız var.Bu kocaman renkli gözlü lüle lüle sarı saçlı bağyan Beni Affet Dizisinde Feride rolünde. Ama çok hoş birisi gerçekten onun olduğu sahneleri ayrı bir dikkatle izliyorum hepinizin yaptığı gibi.
Güzeller Geçidinde bugün ne paylaşsam kimi paylaşsam diye düşünürken aklıma geldi.Gogole gibi kaynaklardan faydalanarak (Google olduğunu bizde biliyoruz) biraz kendisinden bahsedelim ve nette bulabildiğimiz ne kadar güzel fotoğrafı varsa hem bakalım hem paylaşalım.
Gogoleden neyin nesi bakmak istediğimde adı neydi la diye 5 dakka baktım ekrana, sonra dizinin adı ve kanal aklıma geldi, hatunun ismini bilmediğim gibi sigarayı bırakmamdan mütevellit dizideki adınıda aklıma getiremedim.Sonra Beni Affet dizisindeki besleme yazdım :) napim. Bikaç video görseli vs çıktı ama yazılarda ferideyi görünce hatırladım.Beni Affet Dizisi Feride Kim diye yazdım sizin yazıp buraya geldiğiniz gibi.Ama siz boşa araştırmayın yani ben şimdi hepsini okur size daha doğru bilgi ve heryerde bulunmayan orjinal fotoğraflarından paylaşırım.
Evet bu Beni Affet Dizisindeki hatun kişi Feride’nin gerçek ismi Şeyma Korkmaz‘mış. Şeyma Korkmaz’ın doğum Tarihi 20 Aralık 1988 yani Şeyma Korkmaz Kaç Yaşında yazıp buraya geldiyseniz 24 yaşına girmiş 2012 aralık ayında.Eskişehir’de doğmuş. İlkokulu Eskişehir’de bitirdikten sonra Çanakkale’ye taşınmışlar.Üniversite vs derken 11 yıllık eğitiminide orda tamamlamış. Bu güzel kız zaten okul yıllarında fotomodellik yapmış.İlk Tv deneyimini ise TRT de yayınlanan Hayata Beş Kala diye bir dizide Yağmur karakteriyle yaşamış.Beni Affet diziside baya bölüm oldu heralde kızın önü açık ilerde dahada parlar ben diyim.
Neyse ne diyodum Çanakkale’de okudu dedim Çanakkale Üniversitesi Resim – İş öğretmenliği bölümünden mezun olmuş yani resim çizim mezusu ordan :) Bulabildiğim bilgiler bu kadar zaten önemli olanları verdim ve çoğunuz bu yazıyı okumak yerine resimlere bakacak.Geçelim fotoğraflara.Yine güzel kaliteli fotolardan bi galeri hazırladım size.
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support