بطل فلم وادي الدئاب

Monday, July 14, 2014

"Kurtlar vadisi .Mutfakta yaptığım en iyi yemek menemendir' 2014

Pana Film sahibi Raci Şaşmaz’ın yakın arkadaşı Mehmet Baş’ın sahibi olduğu Wood Kebap dün açılış yaptı.
Samet ADAY
Dünya mutfağından Türk mutfağına geçiş yapan restauranta atv’nin reyting rekorları kıran dizisi Kurtlar Vadisi Pusu’nun oyuncularından Kenan Çoban, Ayşe Çiğdem Batur, Erhan Ufak gibi isimler katıldı.
Yemek öncesi basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Ayşe Çiğdem Batur 'Benim yemekle aram biraz fazla iyi. Türk mutfağını ve kebabını çok seviyorum' dedi. Geçtiğimiz hafta nefes kesen bir sezon finali yapan Kurtlar Vadisi Pusu için 'Çok güzel bir sezon finali yaptık. Bizde gelecek sezon neler olacağını bilmiyoruz. Benim tek düşüncem tatil yapmak' dedi. Yeni projelere de açık olduğunu belirten Çiğdem Batur 'İyi bir sinema filminde Şener Şen ile oynamayı çok istiyorum' dedi.
Dizinin bir diğer oyuncusu Kenan Çoban ise “Benim halimden de anlaşıldığı üzere yemekle pek aram yok. Ama Türk mutfağını çok beğeniyorum kebap yemeği bende severim” dedi. Yemek yapmayı biliyor musunuz sorusuna ise “Ben diziye ilk başladığımda menemen yapardım. Mutfakta yaptığım en iyi yemektir” dedi. Necati Şaşmaz eşi Nagehan Kaşıklı ile şehir dışında olduğu için davete katılamazken Raci Şaşmaz davette hazır bulundu.
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support