بطل فلم وادي الدئاب

Saturday, August 25, 2012

POLAT ALEMDAR ÖZEL RÖPORTAJ

POLAT ALEMDAR ÖZEL RÖPORTAJ
Necati Şaşmaz Gazete Haber Türk için Oya Doğan ile yaptığı röportajın en ince ayrıntılarını inceleyebilirsiniz.

Perşembe akşamları Türkiye nüfusunun yarısını adeta ekranlara mıhlayan Kurtlar Vadisi Pusu, bugece üç aylık bir aranın ardından nefes kesen bir bölümle yeniden izleyicisiyle buluşuyor. Polat Alemdar, bu sezon izleyicisine aksiyonun yanında bir de aşk hikayesi hediye ediyor. Zira Polat yeni bölümler de evleniyor. Ona hayat veren Necati Şaşmaz' ın ise evlilik yanından bile geçmiyor. Herkes Şaşma z'ı Polat gibi sert bakışlı ve ağır abi olarak tanıyor.



Oysa Necati Şaşmaz söylenin aksine içinde inanıl­maz bir enerji ve eğlence taşıyor. O, ney üflüyor, animasyonla ilgileniyor, ata biniyor, şiir yazıyor, Latin dansları yapıyor. Şaşmaz, bir kadınla konuşurken de nezaketi asla elden bırakmıyor.

kurtlar vadisi pusu, polat alemdar, nejati şaşmaz

Bugünlerde ise oyunculuğun dışında açacağı internetsitesiyle haberciliğe el atacak olmanın heyecanını yaşıyor.

Şaşmaz'la Rahmi Koç Müzesi 'nde buluştuk ve hem dizinin yeni bölümlerini hem de hayatını konuştuk.

Kurtlar Vadisi Pusu 'ya maddi gerekçeler göstererek üç ay ara verdiniz ve yine aynı kanala döndünüz. Perde arkasında neler yaşandı?


Herkesin ekonomik krizi ağzına sakız yaptığı bir dönemdi. Bizim de birikmiş alacaklarımız vardı. Önce borçları tahsil edip sonra devam edelim kararı aldık. Borçlar ödendi ve aynı yerde kaldık.

Peki süreç neden uzadı?


Bu bizim değil, kanalın tercihiydi.

Kaç sezonluk anlaşma yaptınız?


Sadece 13 bölümlük. BENİ OYUNCULUĞA KADER İT Tİ

Bu üç aylık arada ne yap tınız?


Benim için çok yoğun geçti. Bazı hikayelerim vardı, onları senaryolaştırmaya çalıştım. Ayrıca 3D animasyona merak sardım. Çünkü gelecekte çok fazla animasyon filmleri çekilecek. Ayrıca bir müzik programı vasıtasıyla besteler yaptım. Bu ara da web ta­sarımı konusunda eğitimler aldım. Yakında bir haber sitesi açacağım. Ama henüz ismi net değil.



Sizi tanımlayan kelime "merak" olsa gerek...


Meraklıyım, doğru. Bundan altı yıl önce oyuncu olmaya çalışıyordum. Sanırım artık oyuncu oldum, iyi bir tecrübem var. Ama daha iyisi olmak için her zaman çalışacağım.

Eğer ABD'de ikiz kulelere saldırı olmasa, siz ABD'de turizmci olacaktınız. Bulunduğunuz noktaya gelmenizin nedeni kadermiydi?


Ben kadere inanıyorum. Belki de bugün siz benimle başarılı bir turizmci olduğum için röportaj yapacaktınız. Beni oyunculuğa kader itti.

Kurtlar Vadisi bu akşam başlıyor. Bu 13 bölümde ne izleyeceğiz?


Yine akıp gideceğiz. Zaten dizide anlattıklarımız yaşanıyor. Bu 13 bölümde; aşklar, entrikalar, iç-dış kavgalar, çatışmalar ve espriler olacak.

Nasıl oluyorda Ergenekon önce dizide anlatılıyor, sonra operasyon gerçekleşiyor?


Sadece olabilecekleridüşünüp, güçlü ihtimallerin üzerinde giderek böyle bir dizi yapıyoruz. Türkiye hakkında okuyan bir sürü insan, bu diziyi seyrettiğinde "Ben bunu söylemiştim" diyor. Bizim tek farkımız düşündüklerimizi, cesaretle ve öngörüyle söyle­yebilmemiz. Satır aralarını iyi okuyoruz.

Ergenekon Davası hakkında ne düşünüyorsunuz?


Hukuki süreç bittiğinde herkes zaten anlayacak. O zamana kadar söylenecek her şey boş, yanlış, eksik ve fazla olabilir.

Polat evleniyor mu?


Polat, Ebru ve Nazife annesi bir üçgenin içerisine girdi. Annesi evlenmesini istiyor.

Biz Pola t' ı devleti için, yüzünden, kimliğinden, ailesinden ve sevdiğinden vazgeçen bir karakter olarak tanıdık. Şimdi ne oldu da hiç tanımadığı bir kızla evleniyor?


Babası dizide Polat' a artık "Elif' i gömmelisin" dedi.

Annesi onu evlendirmek istiyor. Anne vatanı temsil ediyor. Polat annesinin gözyaşlarına dayanamıyor. Yani ortada vatani bir görev var. Polat Kırmızı Kitap' ı okumak için evlenmeyeceğine söz vermişti...


Görüntü yönetmenine o sahnede beni boydan çekmeyin demiştim. Tek ayağım belki de havadaydı. (Gülüyor) Dizimizde çelişkiler olmalıki, karakterin çıkmazları görünsün.

GİZEMLİ OLMAYI SEVİYORUM

Kurtlar vadisi, kurtlar vadisi pusu, polat alemdar, polat alemdar resimleri

Son günlerde hakkınızda Ergenekoncu, AKP' li, darbe yanlısı gibi iddialar ortaya atıldı. Sizse hep sustunuz. Neden?


Kurtlar Vadisi 'nin reytingi var. Sevenlerimiz negatiflikleri de izliyor. Bu da insanlara reyting olarak dönüyor. Sadece şunu söylemek istiyorum. Kurtlar Vadisi'ni sevenler bizdendir, sevmeyenlerde bizdendir, ona sövenler bile bizdendir. Ama sövdürtenler bizden değildir. O oyunların arkasında kimler var diye bakmak lazım. Bu, reyting, kişisel çıkarlar, kariyer ve şöhret olma duygusu olabilir. Şöhret olup gündemde kalmak iste yenler bile olabilir.

Dizide evleneceğiniz Ebru karakterini canlandıran Hatice Şendil'in sevgiliniz olduğu yönünde iddialar var. Doğru mu?


Ben hayatımda hiç aşk yaşamadım. Ama yaşamayacağım demedim. Kader inşallah bana bir gün yaşatır.

Çocuk istemiyor musunuz?


Çocukları çok seviyorum. Sağlıklı, iyi ve ahlaklı çocukları yetiştirmek tüm erkeklerin asıl görevi olmalı. Ama henüz ben diğer görevlerimi tamamlamış değilim. Halo Dayı bile 60 yaşından sonra çocuk yapıyor. Bakalım 60 yaşına kadar yolu muz var.

Neden hayatınız hakkında hiç bir şey söylemiyorsunuz?


Ben ketum olmayı ve gizem yaratmayı seviyorum. Aslında bizim sevilmemiz de nefret edilmemiz de bu gizemden kaynaklanıyor. Her tarafta görünmeyince insanlar sizinle ilgili bir fikre sahip oluyor. Bu bazen olumlu bazen olumsuz oluyor. İnsanlarla karşılaştığımda "Size karşı ön yargılarım var" diyorlar. Gizem perdesi ortadan kalkınca biriktirmiş oldukları negatif duygular pozitife dönüşüyor. Bu ani değişim şok etkisi yaratıyor. Ben de onlarda yarattığım bu sürprizi seviyorum.

Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support