بطل فلم وادي الدئاب

Tuesday, May 10, 2016

Exclusive: Ulka Gupta Interview On Rudhramadevi//حصريا: أولكا غوبتا مقابلة في Rudramadevi1016

عائلتك؟ والذوق الخاص بك عن التمثيل؟
جاجان غوبتا هو والدي، فهو في صناعة التلفزيون. لدي هذا الذوق لتعمل منذ طفولتي وكنت تعطي الكثير من الاختبارات خلال مسارات بلدي. على الرغم من أنني لم يكن لديك هذه الفتاة الغنية تبدو، وأنا متحمسة حول الأفلام، وأعتقد نفسي. في سن ال 13 ملكة جانسي حدث بالنسبة لي 15 حلقة، الحلقة الأولى من البرنامج التلفزيوني أصبح ضرب السوبر مع أعلى TRPs ومددت عقدي إلى واحد ونصف سنة
.
وبصرف النظر عن Rudramadevi قوية وملكة جانسي، الذي بدا حلوى العين في ولاية اندرا بوري في فتاة الطابع المجاور؟ ما هو رأيك في هذاكنت أقترب من قبل المنتجين، مع العلم أنني فقير في التيلجو في ذلك الوقت. وكانت ثقتهم الذي أعطاني الثقة. عملت Madiraj سيدي علي لمدة أسبوع إضافي، للحصول على لي أن الاختلاف من الفتاة قطع رؤوس لفتاة حساسة الذي يقع في حب مع رجل، الذي shys والذي يبكي. هذه هي وظيفة صعبةلم يظهر على الشاشة هل أنت Rudramadevi أو ولاية اندرا بوري؟
أنا جريئة، أنا حيوية للغاية وأنا أشبه Rudhramadevi، بدلا من مسام ولاية اندرا. وهذا هو السبب قد يكون الأدوار مثل Rudramadevi تأتي بشكل طبيعي بالنسبة لي، ولكن لا بد لي من العمل الجاد للدور مثل أندرا بوري. أنا يمكن أن يكون حرب في أي وقت، نعم أنا جيد جدا في ذلك أيضا (يبتسم)
كفنان، ما هي الاختلافات الرئيسية التي لاحظتها بين أوبرا الصابون والسينما؟كعنصر فاعل، في التلفزيون ما عليك القيام به نفس الدراما وأحيانا تضطر إلى المبالغة في رد الفعل، وهو أمر غير ممكن أو الموصى بها في السينما. والفرق كبير آخر في التلفزيون لدينا لاطلاق النار الحلقة كاملة في يوم واحد بينما في السينما نحن يأخذ وقت أيام لطلقة واحدة أو حتى مشهد واحد. في السينما هناك مجال للالكثير من تفاصيل وكل شيء بين المعالين. 

Your family? And your flair for acting?
Gagan Gupta is my father, he is into TV industry. I have this flair for acting since my childhood and I used to give a lot of auditions during my trails. Even though I doesn’t have this rich girl looks, I am passionate about films and I believe myself. At the age of 13 Jhansi Ki Rani happened for me 15 episodes, the first episode of the TV show become super hit with highest TRPs and My contract extended to one and half years.
Apart from your powerful Rudramadevi and Jhansi Ki Rani, you looked eye candy in Andhra pori in a girl next door character? What’s your say on this
I was approached by the producers, knowing that I am poor at Telugu at that time. It was their trust which gave me confidence. Madiraj sir worked on me for a week extra, to get me that variation from girl cutting the heads to a delicate girl who falls in love with a guy, who shys and who cries. This is a tough job
Off-screen are you a Rudramadevi or Andhra pori?
I am bold, I am dynamic so I am more like a Rudhramadevi, rather than a Andhra pori. That is why may be roles like Rudramadevi comes naturally to me, but I have to work hard for the role like Andhra pori. I can have war at anytime, Yeah I am very good at that too (Smiles)
As an artist, what major differences you have observed between Soap Opera and Cinema?
As an actor, in TV you have to do same drama and sometimes you have to over-react, which is not possible or recommended in cinema. And another major difference in TV we have to shoot whole episode in a single day whereas in cinema we sometime takes days for single shot even or single scene. In cinema there is a scope for so much of detailing and everything is inter-dependent.
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support