-
مراد علمدار
هو بطل المسلسل وهو الشخصية الرئيسية فيه. ولد بإسم علي جاندان وكان أبوه محمد قرخانلي. هو رجل مافيا وسياسة، تدعمه الدولة التركية للقضاء على أعداء الدولة والمافيا، وكذلك القضاء على كل من يريد إنهاء أو التقليل من هيبة البلاد. مراد علمدار يواجه في أجزاء المسلسل العديدة عدة أعداء وينجح في القضاء عليهم، ويتم إستهداف الكثير من أحبائه. ينضم مراد بعد ذلك إلى هيئة الختيارية ثم يصبح رئيسها وبعد ذلك يحاول القضاء على حراس المعبد. من أقرب المقربين لمراد هم ميماتي وعبد الحي وجاهد وعاكف، وكذلك منظمة الأمن القومي.
-
جاهد كايا أوغلو
اليد اليمنى لمراد، يساعده في أعماله وله دور كبير في المسلسل، بعد إعلان وفاة مراد في الجزء الثامن، يحاول جاهد الدخول في حراس المعبد وينجح في ذلك،ويصبح عضوا مهما معهم ،ولكن في الحقيقة مراد لا يزال على قيد الحياة وجاهد يواصل العمل مع حراس المعبد بناء على أمر من مراد . يتسم جاهد بوسامته وذكائه.
-
-
-
Friday, January 31, 2014
Ouch! Prachi’s beauty launchpad goes awry! 2014
Prachi Desai is new face of Neutrogena cosmetics in India 2014
Speaking about the endorsement, Prachi said: 'The arrival of Neutrogena in the Indian market is going to be a gift for thousands of consumers who have waited long for products that really work.'
The range is meant especially for the Indian skin type and the company has been testing the product for the past two years to suit Indian skins.
'We are bringing science to the art of beauty. For the past two years, we were understanding the needs of Indian customers because we wanted to give our consumers only the best,' said Swami Raote, managing director Johnson & Johnson (J&J), at a press conference.
'We are targeting mainly women living in metro cities. Therefore, our products will be available in major Indian cities and towns,' he added.
According to a survey, the skin care market in India is around $67 billion. This is because of the fact that women have become beauty conscious over the years.
'People want to look good and are concerned about fairness, aging, blemishes - in short they want to look beautiful. We have products that not only give complete solutions but also complete satisfaction as well,' explained Tina Mistry, vice president of J&J.
'The Indian skin care market is still in a nascent stage because there was a time when women were very indifferent about the way they looked. Things have changed today and young women want products that give them results,' she added.