بطل فلم وادي الدئاب

Sunday, July 20, 2014

Necati Şaşmaz çok şeker bir adam 2014

http://i.sabah.com.tr/sbh/2013/12/06/Haber/1386263123030.jpg?8130334637920131206021530'Kurtlar Vadisi: Pusu' dizisinde rol alan Burak Sevinç: Diziye başladığımda tedirgindim. Necati Şaşmaz bana yardımcı oldu. Onunla samimi olduktan sonra çok şeker bir insan olduğunu gördümATV'nin 'Ben Onu Çok Sevdim' dizisinden 'Kurtlar Vadisi: Pusu'ya transfer olan Burak Sevinç, setin ilk günü tedirgin olduğunu söyledi. Dizide 'Polat Alemdar'ın en yakın adamlarından birini canlandıran Sevinç, rolüyle ilgili konuştu....

Oyunculuk hikayeniz nasıl başladı?
Aslında ben müzisyenim. Konservatuvarda müzik okudum. Babam udi. Ben de 16 yıldır kanun çalıyorum. Kız arkadaşım oyuncu olduğu için onun arkadaşları ile tanıştım. Oyunculuğa 'Babam İçin' dizisinde mahallenin delikanlısını oynayarak başladım. Aslında oyunculuk yapma isteğim hep vardı ve bu rol benim için bir şans oldu. 'Merhaba Hayat' ve 'Yol Ayrımı' dizilerinde de oynadım.

Yayından kaldırılan dizileriniz olmuş. Bunlar sizin motivasyonunuzu düşürdü mü?
1.5 yılda aldığım olumlu tepkilerden sonra aslını isterseniz motivasyonum bayağı düştü. Bu işten elimi, eteğimi çekmeyi ve müziğe dönmeyi düşündüm. Oyunculuğa başlarken, bu işi hobi olarak yapmaktı amacım. Çünkü müziğe aşık bir insanım. Bir akşam Pana Film'den 'Ben Onu Çok Sevdim' adlı dizi için teklif geldi. Karakterin bana çok benzediğini ve çalışmak istediklerini söylediler.

HİÇ İZLEMEMİŞTİM
Peki 'Kurtlar Vadisi: Pusu' maceranız nasıl başladı?
'Kurtlar Vadisi: Pusu'yu 11 sezondur hiç izlememiştim. Çok değişik bir karakteri canlandıracağım için çok heyecanlandım. Dizide 'Polat Alemdar'ın sağ kolunu oynuyorum; onun korumalığını yapan bir insanım. 'Polat'la, Afganistan'da birlikte çarpışmışlar. Yıllar sonra yeniden buluşmuşlar.

'Kurtlar Vadisi: Pusu' setinde ilk gün bocalama yaşadınız mı?
İsim yapmamış bir oyuncu olduğum için tedirgindim. Bana Necati Şaşmaz çok yardımcı oldu. Necati Ağabey'le yüz yüze gelip samimi olduktan sonra çok şeker bir insan olduğunu gördüm. Televizyona çıkan tüm insanlara millet olarak önyargılı baktığımızı anladım. Tedirginliğim Necati abi sayesinde gitti. Bana çok yardımcı oldu. Bu karakteri de kendisi yazdı.

Necati Bey de müziği seviyor; sette birlikte konser verdiniz mi hiç? Ali Bahura da gitar çalıyor, Necati Ağabey de öyle. Setteki insanların sesleri çok güzel. Necati Ağabey klarnet çalıyor, ney üflüyor. Birlikte çalıyor, keyifli anlar yaşıyoruz.

Müzik hayatınız nasıl gidiyor?
Ülkemizde Türk sanat müziği kültürü maalesef bitti artık. 15 yıldır sahnedeyim, son altı-yedi senedir bu işler bitti. Artık müziği hobi olarak yapmaya başladım.

ROLÜM İÇİN ARAŞTIRMA YAPTIM
'Ben Onu Çok Sevdim' dizisinde de rol aldınız. Oradaki rolünüz neydi?
Adnan Menderes'in koruma ve şoförlüğünü yapan 'Hasan'ı canlandırdım. 'Hasan' gerçek hayatta da Adnan Menderes'in her şeyini bilen biri ama dizide bu durumlar çok fazla işlenmedi.

AZ BİLGİ VARDI
'Hasan' karakteri için nasıl bir araştırma yaptınız?
Bayağı araştırma yaptım ancak Hasan Bey hakkında çok az bilgi mevcut. Dizide Menderes'in sevgilisini getirip götüren biri gibi gösteriliyor ama tek görevi bu değil Hasan'ın. Beraber paylaştıkları şeyler var. Hasan, Ayhan Aydan'ın ölen bebeğini mezara gömen kişi. Ama benim yedinci bölümden sonra işim bitti.

BİR YILDA 16 KİLO VERDİM
Rolünüze nasıl hazırlandınız, dövüş dersleri aldınız mı?
Evet, rol için Wingchug isimli dövüş sporunu öğrendim. Çünkü Necati Ağabey (Şaşmaz) benden böyle bir şey rica etti. Savunma sporu ama çok sert bir spor. Karşınızdaki rakibe en kısa yoldan nasıl saldırabileceğinizi öğreniyorsunuz. Bu sporla zindeliğimi sağladım. Hayatımdan şekeri de çıkararak bir yılda 16 kilo verdim.
http://adf.ly/Xx4GN
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support