بطل فلم وادي الدئاب

Sunday, July 6, 2014

Beni Affet 555. Bölüm Özeti 5 Mayıs Pazartesi 2014

Beni Affet 555. Bölüm Özeti 5 Mayıs Pazartesi
Beni Affet 555. Bölüm Fragmanı ve Özeti Kemal Şahin’i yakalatmak için kanıt peşinde koşarken, Kemal’in kapısını çalan Sevgi, kocası hakkında öğrendikleriyle şoke olur. Sevgi’ye Şahin’le yaşadığı hayatın sahte olduğunu anlatan Kemal, onu inandırabilecek midir? Öte yandan Umut’la birlikte babasını ziyarete giden Leyla’nın babasına olan öfkesi dinmez.
Beni affet 555. Bölüm Özeti 5 Mayıs Pazartesi Cüneyt ve Feride son zamanlarda yaşananların ağırlığı altında ezilirler. Cüneyt’in fikriyle Dilek’i de alarak ufak bir kaçamak yapmak isteyen ikili hazırlığa koyulurken, hastaneden taburcu olan Eylül, soluğu kızının mezarında alır. Tunç’ta perişan haldeki Eylül’ün acısını paylaşırken, Zühre ve Osman Eylül’den sert bir tepki görecektir.
Beni Affet 555. Bölüm Hakkında Yorumlarınızı Aşağıda Belirtebilirsiniz.
daha fazla bilgi için burayı ziyaret edebilirsiniz.
Beni Affet 5 Mayıs 2014 , Beni Affet 555. Bölüm Fragmanı Ve Özeti 5 Mayıs 2014 , Beni Affet 555. Bölüm izle , Beni Affet 555. Bölüm Özeti 5 Mayıs Pazartesi , Beni Affet 556. Bölüm Fragmanı Ve Özeti 6 Mayıs 2014 , Beni Affet 556. Bölüm izle , Beni Affet 556. Bölüm Özeti 6 Mayıs Salı
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support