بطل فلم وادي الدئاب

Sunday, January 5, 2014

ماذا دار في مكالمة السيسي و هيجل عقب نشر الوثائق السرية المتعلقة بالمؤامرة علي مصر ؟ Neden Mısır arsa ilişkin gizli belgelerin yayınlanmasından sonra Daru'l-Sisi ve Hegel aramak?2014

ارشيفيةكتب طارق حسين : في أعقاب تسرب وثائق حول تفاصيل الاجتمـاع السـري الذي عقد بقـاعدة عسـكرية أمريكيـة  بدارمشتات في ألمــانيا يضــم ممـثلين عن الموسـاد وأمريكـا وفرنسـا وبريطـانيا لوضـع خطـة ” شـل مصــر “ في الفترة من 16 وحتى 18 أغسطس الجاري تحت اسم “حول انقلاب مصر”، وحضره ممثلون للموساد الاسرائيلي وممثلون للولايات المتحدة وجهاز الامن القومي الامريكي وممثل عن القوات البريطانية في قبرص وممثل عن وزارة الدفاع الفرنسية وممثل عن غرفة العمليات لحلف شمال الاطلسي، وصدر عنه 29 تقريرا مسجلا تحت تصنيف “سري جدا”.

حيث تداولت منذ أمس السبت وسائل الاعلام و الصحف و شبكات التواصل الاجتماع تلك الوثائق الخطيرة لما تمثله من خطورة علي الأمن القومي المصري و العربي ككل .

كما تطايرت أنباء عن موقع البنتاجون ( وزارة الدفاع الامريكية ) عن مكالمة بين وزير الدفاع المصري الفريق أول عبد الفتاح السيسي و نظيره الأمريكي تشاك هيجل ليلة أمس و أفصح الموقع الرسمي الأمريكي عن المكالمة تناولت الأوضاع في مصر !!

كان لنا أن ” نتخيل ” فحوي المكالمة وفق ” المنطق ” . 

السيسي : هاي تشاك 

هيجل : هاي جنرال 

السيسي : وسائل الاعلام و الصحافة المصرية تتداول وثائق خطيرة حول تهديدات محتملة من جانبكم ضد بلادي .. ما صحة تلك الوثائق ؟

هيجل : ( يبدو متعلثما ) لا اعلم ايها الجنرال عن اي وثائق تتحدث ؟! 

السيسي : سأرسل لك عبر الفاكس نسخا لتلك الوثائق لتطلع عليها .. و ارجو ردا رسميا بالنفي في حال عدم صحتها حيث ان الرأي المصري في قمة غضبه الآن .

هيجل : اعطني فرصة للاطلاع علي تلك الوثائق و سابحث عن حقيقتها و ساوافيكم بالرد في اقرب فرصة .

السيسي :  ( بنبرة عسكرية حادة ) أعرف ان سفارة بلدكم هنا في القاهرة قد ارسلت لادارة بلدكم في واشنطون تقريرا وافيا حول الامر و اتمني ان يكون الرد عبر الطرق الرسمية .

هيجل : سيدي الجنرال لا اعرف سر نبرتكم الحادة معي الآن .. هل مثل تلك التقارير الاعلامية و الصحفية ستؤثر علي علاقتنا الاستراتيجية بين بلدينا الممتدة عبر 30 عاما ؟ 

السيسي : ( بنبرة اكثر حدة ) اظن لو اطلعت علي تلك الوثائق ستعرف الي اي مدي تمثل تلك المعلومات من خطورة .. و قد تدفع الحكومة الانتقالية في مصر الي اتخاذ الاجراءات الطبيعية في مثل تلك المواقف من قطع العلاقات بيننا و ما يستتبعها من إلغاء معاهدة كامب ديفيد و تطبيق اتفاقية القسطنيطية المتعلقة بقناة السويس و هو منع مرور اي قطع بحرية لدولة في حالة عداء مع مصر .

هيجل : ارجو منك فقط عزيزي الجنرال الهدوء فقط حتي اطلع علي تلك الوثائق المزعومة .

السيسي : ارجو الرد في أقرب موعد لان ما ورد بها يهدد العلاقات بين البلدين .

هيجل : ( متسائلا بانفعال واضح )  يهدد علاقاتنا ؟؟  .. اري انك تهددنا مجددا .. ماذا تعني بذلك ؟؟

السيسي : يبدو انك لا تعرف ان صانع القرار في مصر بعد ثورة 30 يونيو اصبح مستقلا .. و يمكنك في حال ثبوت صحة ما ورد في تلك الوثائق ما اقوله  .. ” تهديدا ” .

هيجل : ( يحاول تخفيف من حدة الحوار ) فقط اعطيني مهلة للاطلاع علي تلك الوثائق .. لقد بدأ يساورني القلق مما تقوله .

السيسي : ارجو الرد رسميا .. ( و انهي المكالمة ).

( هيجل يبدو مضطربا عقب انهاء المكالمة مع السيسي و بدا ذلك واضحا لمن حوله .. يسأله مساعده عن فحوي المكالمة فينزوي به بعيدا ليقول له )

هيجل : يبدو اننا مخترقون من قبل المخابرات المصرية او مخابرات دولة علي علاقة وطيدة مع الحكومة المصرية .

مساعده : سيدي اعتقد ان مسألة إختراق اجتماعاتنا مع حلفائنا تبدو صعبة نظرا لسلامة الاجراءات الامنية .. ( و استطرد )  كما اننا نثق في حلفائنا جيدا . 

هيجل : اذا كيف تسربت تلك التفاصيل و وصلت الي الاعلام المصري ؟؟ .. انت تعرف تأثير الإعلام المصري علي الرأي العام العربي ككل وكما تعرف ان الصحافة هنا في الغرب لن تهدأ هي الأخري .. فضلا إن المعلومات المسربة تضع كل حلفائنا في خطر سواء أمام العرب أو أمام الرأي العام في بلادهم .. إضافة اننا صبحنا مقيدين و في حال إقدامنا علي اي فعل سيؤكد علي صحة تفاصيل هذا الاجتماع .. اننا في ورطة حقيقية . 

مساعده : هل أطلع البيت الابيض عما جري ؟ 

هيجل : البيت الابيض هو سبب تلك الكارثة .. فذلك الرئيس ( يقصد اوباما ) الذي ورط نفسه مع هؤلاء الارهابيين سيدفع بلادنا للركوع أمام مصر بدلا من العكس .. بالتأكيد هم الآن في ورطة مثلنا تماما .

( يرن هاتف هيجل  الذي بدا عليه الاضطراب ) 

هيجل : نعم سيدي كنت ساتصل بك للتو ..  ( ثم يصمت و تتحول ملامحه الي الغضب و هو يقول ) سأكون في الموعد المحدد سيدي 

مساعده : إعتقد انها مكالمة من البيت الابيض للدعوة الي اجتماع طارئ لمجلس الامن القومي في واشنطون سيدي 

هيجل : نعم يبدو أن الامور لا تسير وفق ما نريد كدولة كبري .. و أعتقد انه يجب وقف كل الخطوات التي كنا سنتخذها في الشرق الاوسط 

مساعده : تقصد الاستعدادات لضرب سوريا سيدي ؟

هيجل : بكل تأكيد .. فلقد قام المصريين بحرق الحلف كله بنشر تفاصيل هذا الاجتماع .. و سنبدو أمام شعوبنا اننا نساعد الارهاب و سيكتشفون اننا من صنعناه .. لن تتركنا قناة او صحيفة او حتي مدون في الولايات المتحدة او اوروبا .. فضلا عن حلفاؤنا الذين وثقوا في اجراءات الامن التي احطنا بها هذا الاجتماع .

مساعده : هل سيستطيع الاسلاميون فعل اي شيئ الآن يمكنه وقف اي اجراء ستقوم به الحكومة المصرية و حلفاؤها العرب ؟؟ 

هيجل : هم الآن أضعف من أي وقت مضي و لا تعول عليهم بعد الآن و يجب التخلص منهم فورا و قطع كافة الاتصالات معهم و هو الاجراء الوحيد الذي يمكننا من البقاء لتبدو تلك الوثائق كما لو لم تكن و ننفي و حلفائنا عما ورد بها .. انه المخرج الوحيد لنا و للجميع . ( انتهي )

 Tarek Hüseyin'i yazdı : "darbe Mısır hakkında " adı altında , ve katıldığı 16-18 Ağustos , gelendönemde , " Shell Mısır " bir plan geliştirmek içinMossad , Amerika, Fransa ve İngiltere temsilcilerinden oluşan , Almanya'daki bir ABD askeri üssü Darmstadt düzenlenengizli toplantınınayrıntıları belgelerinsızıntıardından Mossad ,İsrail veAmerika Birleşik Devletleri ve bir ABD ulusal güvenlik ve Kıbrıs'takiİngiliz kuvvetleri veFransız savunma bakanlığı temsilcisi vesınıflandırma altında kayıtlı 29 rapor yayınladı NATOameliyathane , bir temsilci temsilcisi temsilcileri " son derece gizli. " temsilcileriCumartesi beri tartışıldı , vemedya ile gazete ve toplantı ağ bu belgeler, Mısır vebütün Arapulusal güvenliği için ciddi bir risk temsil eder çünkü . NeredeŞişmiş haber Mısır Savunma Bakanı Orgeneral Abdel Fattah El - Sisi ve ABD'li meslektaşı , Chuck Hegel dün gece arasında bir görüşme içinPentagon ( ABD Savunma Bakanlığı ) için site vearama içinABD'ninresmi sitesi açıklandığı gibi Mısır'dakidurumun ele !Biz" mantığına " göreçağrıtenor " hayal " için ise .Sisi : Hey ChuckHegel : Hi - GenelSisi :medya veMısır basını ülkeme karşı taraftan potansiyel tehditler hakkında ciddi belgeler işlem .. Bu belgelerin nesağlık?Hegel : Ben bahsediyorum herhangi bir belge için Sayın Genel bilmiyorum ( Mtalosma görünüyor) ? !Sisi : Ben onları bilgilendirmek için bu belgelerin faks kopyaları ile size göndereceğiz .. Ve hemen üstünde Mısır öfkegörüş olarak geçerlilik yokluğunda negatif resmi bir yanıt olur.Hegel : Bana bu belgeleri görmek için bir şans verin ve ben onlar ve Sawafikmilk fırsatta tepki ne için bakacağız .Sisi : (a sesi keskin askeri ) buradan Kahire içinde Embassy sizin Washington yönetimi vekonuyla ilgili tam bir rapor gönderildi ve bentepki resmi kanallardan olacağını umuyoruz biliyorum .Hegel : Efendim , ben şimdi beni akut Orgeneral Nbertkm sırrını bilmiyorum .. Eğer bu medya raporları vebasın 30 yıl boyunca uzanan iki ülke arasındaki stratejik ilişkiyi etkileyecek ister misiniz ?Sisi : ( Bir ton daha fazla birim) Ben bu belgeleri baktı eğerbilgilerinciddiyetini temsilölçüde bilmek olacağını düşünüyorum .. Ve Mısır ile bir çatışma içinde serbestçe kesmek için herhangi bir devletingeçişini engellemek için böyle bize ve neCamp David anlaşmasının iptalini ve AlkstunaitihSüveyş Kanalı'nın ilişkinuygulamayı gerektirir ve arasındaki ilişkilerin adet doğal pozisyonlarda gibi tedbirler almaya Mısır'dageçiş hükümeti ödeyebilirsiniz .Hegel : Hepinizin Sayın Orgeneral sakin hatta sadece iddia bu belgelerin bakmak umuyoruz.Sisi : söylendiğineiki ülke arasındaki ilişkileri tehdit nedeniyleerken tarihte cevap veriniz .Hegel : ( duygusal şeffaf merak ) ilişkilerimizi tehdit ediyor ? .. Larry tekrar bizi tehdit .. Bununla ne demek istiyorsun ?Sisi : Bu ​​30 Hazirandevrimden sonra Mısırkarar mercii bağımsız oldu bilmiyorum görünüyor .. Ve ben söylüyorum ne bu belgelerde yer alan şeyinsağlığını ispat eğer .. " Tehdit ".Hegel : Bana bu belgeleri görmek için bir süre vermek (diyalog hafifletmeye çalışıyor) .. Ben endişe duyuyorum söylemeye başladı .Sisi : resmen yanıt verin .. ( Ve bençağrıyı bitirmek ) .( Hegel onu söylemek Venzoa uzaktaaramanıntenor asistanı sorar .. Sisi ilegörüşme bittikten sonra rahatsız ve onun etrafında bu kadar bariz görünüyordu görünüyor)Hegel : BizMısır hükümeti ile yakın ilişkidurumuna Mısır istihbarat veya istihbarat tarafından Mokhtrkon gibi görünüyor .Yardım : Efendim, bizim müttefikleri ile toplantı penetrasyonsorunu nedeniyle güvenlik önlemlerininbütünlük zor görünüyor inanıyorum .. Biz de iyi müttefiklerimiz güven var ( Ve gitti) .Hegel : Peki bu ayrıntıları sızdırılmış veMısırlı medya ulaştı ? .. Siz bir bütün olarak Arap kamuoyu üzerindeMısır medyanınetkisini biliyorum ve burada daBatı'dabasın diğer sakinleştirmeye gitmiyor biliyorum .. Bilgi olsun önünde ya kendi ülkelerinde Arap kamuoyunun önünde , risk altında bizim müttefiklerinden koymak yanı sızdı .. Biz bağladı ve herhangi bir eylemi bir tabiiolay bu toplantınınayrıntılarıgeçerliliğini teyit edecektir Subhna ekle .. Biz gerçek sorun bulunmaktadır .Yardım : Do olanlarla ilgiliBeyaz Saray brifing ?Hegel :White Housefelaketinnedeni .. Bu teröristlerle kendini karıştığı vardıBaşkan ( Obama amaçlanan) yerine tam tersi daha , Mısır önünde dizlerinin ülkemizi itecektir ki .. Elbette onlar sadece bizim gibi sorun artık.(Bozukluk üzerine baktı Telefon çaldığında Hegel , )Hegel : Evet efendim , ben sadece sizi ararım .. ( O zaman kapa çeneni ve öfke özellikleri açmak ve diyor ) ben , programa Sir olacakYardım : Ben Washington'da , Sayın Milli Güvenlik Konseyi acil toplantıya çağırmak içinBeyaz Saray'dan bir çağrı olduğunu düşünüyorumHegel : Evet , bu işler biz büyük olarak ne istediğinizi göre gitmiyor gibi görünüyor .. Ve ben o bizOrtadoğu'da vardı alan tümadımları durdurmak gerektiğini düşünüyorumYardımcı: Suriye , efendim grev hazırlıkları demek ?Hegel : Kesinlikle .. Mısırlılartoplantının ayrıntılarını yayınlamak içintüm ittifak yakmış .. Halkımızın önünde Senbdo ve terörizm yardımcı oluyor , ve biz yaratılan keşfedeceksiniz .. BizeABD'de ya da Avrupa'da bir kanal ya da gazete ya da bir blogger bırakmayacak .. Yanı sıra bu toplantının dışında almışgüvenlik önlemleri güvenilir müttefikleri .Yardım :İslamcılar şimdi herhangi bir eylemMısır hükümeti ve Arap müttefikleri yapacak durduramaz bir şey yapar mı ?Hegel : onlar şimdi her zamankinden daha zayıf ve artık onları yok saymak ve hemen onlardan kurtulmak gerekir ve onlarla birlikte tüm iletişimi kesti ve bu belgeleri müttefik değildi sanki bakmak ve inkâr ve ne içerdiği için kalmak için bize sağlayantek işlemdir .. Bu bizim için ve herkes için tek çıkış yolu bu . ( Bitmiş

Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support