بطل فلم وادي الدئاب

Thursday, January 9, 2014

Beni Affet Son Bölüm Özeti şimdi İzle2014

Beni Affet Son Bölüm Özeti şimdi İzle 7 Ocak 2014Star tv ekranlarının sevilen dizisi bugün yeni bölüm olan 471. bölüm ile ekranlara geliyor. 7 Ocak 2014 tarihli Beni Affet bu akşam üzeri sizlerle olacak...

Beni Affet dizisi her gün Star Tv ekranlarından sizlerle buluşuyor. Dizi hafta içi her gün saat 16.45'te start alıyor.

Beni Affet Dizisinin dünkü bölümünde neler yaşandı?

Bahar, Kemal’i altüst ediyor.

Karısını boşanma isteğinden bir türlü vazgeçiremeyen Kemal, Bahar’ı görebilmek için cezaevine gider. Kemal’i kendisinden uzaklaştırmak isteyen Bahar, görüşe çıkmaz. Ayrıca Kemal’i altüst eden hamlede bulunur! Öte yandan Şahin’in karısı Şebnem’in kız kardeşi İnci, ortadan kaybolduktan sonra beklenmedik bir yerde ortaya çıkacaktır.

Cüneyt, Feride ve Yıldız mantı işinden ilk paralarını kazanırken Eylül, Osman’a suçsuz olduğunu kanıtlama derdindedir. Ancak Eylül’ün gerçek yüzünü anlayan Osman, ona gözdağı verir. Öte yandan Bahar’ın Kemal’e boşanma davası açması Kozan ailesinde yankı bulur.

Beni Affet 470. Bölüm Özeti;

Şahin, Kemal’den boşanmak isteyen Bahar için bir avukat tutar. Bahar verdiği karardan vazgeçmemek konusunda kararlıyken, olan bitenden haberi olan Kemal, tüm ailenin ortasında Şahin’le yüzleşir. Öte yandan Leyla konusunda ailesine rest çeken Umut’u, Sevgi’nin isteği üzerine yine Leyla ikna eder.

Osman, iyileşmesinde büyük payı olan Feride’nin evden gitmesine razı olmamıştır. Evde bu olayın sevinçli yankısı devam ederken, Zühre bu durumdan pek memnun değildir. Öte yandan kapalı tutulduğu yerde delirmek üzere olan Tunç’un Cüneyt’e olan öfkesi gittikçe artmaktadır.
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support