بطل فلم وادي الدئاب

Thursday, January 9, 2014

Beni Affet 321. bölümde yine gözyaşı vardı - Son bölüm 2014

http://www.ankarahaber.com/haber_resim/beni%20affet%20son%20b%C3%B6l%C3%BCmde%20ya%C5%9Fananlar%20bahar%20kemal.jpg

Beni Affet Star Tv ekranlarında soluksuz izlenmeye devam ediyor. Hafta içi her akşam Star TV ekranlarında izleyenleri ile buluşan Beni Affet dizisinin son bölümünde yaşanlar nefesleri kesti. Bahar ve Kemal yine yıkıldı. Tunç perişan. İşte Beni Affet 321. bölüm yani sen son bölümde yaşananlar. Beni Affet dizisinde nefesler tutulmaya ve birbirinden ilginç olaylar yaşanmaya devam ediyor. Star Tv'de yayınlanan ve çekimleri Ankara'da gerçekleştirilen Beni Affet dizisinin 321. bölümü yine nefesleri kesti.
İşte Beni Affet Dizisinin son bölümünde yaşananlar..
Tunç, annesi Edibe Hanım'ı kaçıranların istediği fidye parasını denkeştiremeyince Osman Kozan'ın kapısını çaldı. Ve ona annesini kurtacak para karşılığı hisslerini vermeyi teklif etti. Ancak Osman Kozan kendisinden hiç beklenmeyen bir hareket yaparak Tunç'un kendisine uzattığı sözleşmeyi yırttı ve Edibe senin annense benim de kardeşim dedi . Yani Tunç'tan hisseleri almadan parayı vermeyi kabul etti.
Öte yandan Bahar'ın annesi Sevgi hanımın, geceyi çocuklarını babası, eski kocası Şahin'in yanında geçirmesi çocukları arasında büyük bir paniğe neden oluyor. Kader ve Umut annelerini bulmak için yoğun bir çaba harcıyor. Ama sabah Sevgi hanımın eve dönmesi ile herşey normale dönüyor. Öte yandan Şahin mahallede kuracağı site için Berat'ı da yanına alarak  çalışmalarını gizliden gizliye yürütmeye devam ediyor.
Beni Affet'te Cüneyt ile Feride ise Edibe'yi kaçıranları bulmak için iz sürmeye devam ettiler. Sonunda çok önemli ipuçları elde ettiler.
Beni Affet'in Kemal ve Bahar çephesinde ise işler yine ters gitmeye devam ediyor. Bir küskün bir barışık evlilikleri devam eden Bahar ve Kemal kötü bir sürprizle karşılaştı.  Babası Şahin'le tartışan Bahar, baygınlık geçirdi ve onu hastaneye kaldırdılar. Burada yapılan muayenelerde Bahar'ın bebeğin de bir problem olduğu ortaya çıktı.
http://adf.ly/Xx4GN
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support