بطل فلم وادي الدئاب

Thursday, January 9, 2014

Beni Affet 300. bölüm kutlamasında neler yaşandı resimleri videosu 2014

Beni Affet 300. bölüm kutlamasında neler yaşandı resimleri videosu

Beni Affet 300. Bölüm Gecesi İzlenimler.
Tüm oyuncular önceki gün 300. bölüm şerefine dizinin çekildiği şehir olan Ankara’daki Çengelhan’da  (Rahmi Koç Müzesi)  bir araya geldi.
Focus Film sahibi Nilgün Sağyaşar ve Star TV’nin yöneticilerinin de katıldığı kutlamada dizinin oyuncuları keyifli saatler geçirdi.
Geceye dizinin oyunculardan Gaye Turgut, Mert Altınışık, Şeyma Korkmaz, Murat Danacı, Nusret Şenay, Ulviye Karaca, Gamze İğdiroğlu, Özgün Çoban, İlkay Kayku, Ceren Yalazoğlu, Kerem Poyraz Kayaalp, Zeynep Yasa, Ötüken Hürmüzlü, Elif Şanlı, Neşe Baykent, Okan Şenozan, Deniz Evin, Zeynep Aytek Metin katıldı.
Ankara’da, gidilecek en güzel mekanlardan birindeydi arkadaşlar eğlence. Rahmi Koç Müzesinin içinde, harika bir yer. Kale’de bu yer ve çok güzel bir ambians vardı.
Geniş bir tavan, güzel yemekler, harika bir orkestra ve Beni Affet ekibi.
Dizinin yapımcısı, Star tv yetkilileri, oyuncular, senaristler, set ekibi, herkes, yakaladıkları bu başrıyı kutlamak için bir araya gelmişlerdi.
Oyuncular tek tek gelirken gözüm kapıda onları bekledim. Elimde kamerayla onların eşleriyle, sevgilileriyle, arkadaşlarıyla bu harika mekana gelip, eğlenmelerini.
Önce Eylül, Tunç, Feride geldi. Bu arada o kadar çoklar ki, Osman kozan’ı hemen gördüm, onun arkasından, Handan, Zühre, yani hepsi tek tek akın akın geldiler. Onlara bakmaktan, sık sık kamerayı unuttum.
Böyle ortamlarda elde kamera bir şey çekmek bir garip oluyor, yine de çokça çektim tabi ki :)

Gaye ve SEvgilisi Deniz geldiler. Gaye hanım yine şık giyinmişti. Deniz’le de çok iyi ve yakışıyorlardı. Eylül kısa bir etek giymiş, makyajını yapmış, Tunç’un tam yanında oturuyordu. Bu arada Tunç’ın gerçekten “saçı” güzeldi. Kıyafetiyle de uyumluydu, kendisi çok efendi ve nazik bir insan. Rolüyle alakasız 
Aynı şekilde Feride, su gibi bir kadın. Sizler TV’de görüyorsunuz ama gerçeği çok başka. Işık saçıyorlar.
Cüneyt yani Murat bey eşiyle geldi, kendisi de takım elbise giymişti, çok şık ve samimiydi, ayak üstü kısa bir sohbetim oldu.
Kemal sevgilisiyle geldi, vallaha masaya oturdu bir daha da görmedim. Bir ara dans ederken sevgilisini gördüm, kendisi Deniz Yıldız’ında oyuncu ayrıca da Unutma Beni’de senarist olan Gizem Altunay. Kemal’le Bahar’ı “hiçbir” şekilde yan yana dahi görmedim arkadaşlar. Görsem hemen fotoyu çekecektim o kadar diyim 
Zühre hanım dediğim gibi çok az göründü. Edibe karakterini canlandıran oyuncu gerçekten “rolüyle” resmen tezattı. Bu kadar “mı” ters olur dedirtti, bir saniye bile durmadı 
Senaristlerle bolca sohbet ettim, oyuncularla sohbet ettim. Bunlarla ilgili bilgileri, konularımızda, başlıklarımızda paylaşmaya devam edeceğim.
Sizlere çekim yapacağım diye kollarım uyuştu onu da söylemeden geçmeyim 
Senaristleriyle, oyuncuylarıyla, set ekibiyle ve yapımcısıyla, harika bir ekip vardı karşımda. GErçekten bütünleşmişler, ve işin daha iyi olması için ellerinden geleni yapıyorlardı. Ve seyircileri de “bu” emeği gördüğü için çok ama çok mutlular, özellikle senaristler, bu sayfayı takip ettiklerini dile getirdiler..
Daha neler, artık zamanla diyelim..
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support