بطل فلم وادي الدئاب

Friday, January 17, 2014

Başkentin yeni dizisi motor dedi 2014

Başkentin yeni dizisi motor dedi
 
Behzat Ç, Unutma Beni ve Deniz Yıldızı’nın ardından Ankara dizilerine bir yenisi daha katılıyor. Başrollerinde Nusret Şenay, Ulviye Karaca, Murat Danacı, Şeyma Korkmaz gibi isimlerin yer aldığı “Beni Affet”, 10 Ekim’de Show TV ekranlarında izleyici ile buluşuyor.
  10 Ekim’de izleyici ile buluşmaya hazırlanan “Beni Affet”in çekimleri başladı. Başrollerinde Nusret Şenay, Ulviye Karaca, Murat Danacı ve Şeyma Korkmaz gibi isimlerin yer aldığı dizi, Show TV ekranlarında yayınlanacak. Hafta içi her gün gündüz kuşağında yayınlanacak dizi, senaryosu ile dikkat çekiyor. Dizinin hikayesi şu şekilde gelişiyor;

Osman, yıllar önce Kayseri’den gelmiş ve Ankara’nın sayılı zenginleri arasına girmiş bir iş adamıdır. Siteler’de bir atölye ile başlayan mobilya üretimini, şimdi bir mağazalar zincirine, şirketini de Ortadoğu’ya ihracat yapan büyük bir Hoding’e dönüştürmüştür. Katı bir adamdır Osman. Disipline her şeyden çok değer verir. Şirketi ve ailesini adeta demir yumrukla yönetir. Ancak işte çok iyi işleyen bu yöntem, ailede maalesef işlemez. Çocuklarının ayrı ayrı mutsuzluğuna sebep olur. Tabii karısı Zühre’nin de.

Mobilya kralı

Dizinin ana karakterlerinden Osman Kozan’ı canlandıran Ankara Devlet Tiyatrosu sanatçısı Nusret Şenay, karakterini ve diziyi anlattı. “Osman, Kayserili işadamı. Liseden terk. Kendi kendini yetiştirmiş. Mobilya kralı. Zengin, iki kız, bir erkek çocuğu var. Ayrıca bir de evlatlığı var. İşlerini ve ailesini demir yumrukla yönetiyor. Katı ve acımasız olmayı prensip sahibi olmak zannediyor.”

Kadın karakterleri sevdim

“Hikayeyi ilk okuduğumda roman okuduğumu zannettim. Entrikaların bol olduğu bir senaryo. İlk üç bölümü roman okur gibi okudum. Özellikle kadın karakterleri çok sevdim. Hatta bir karakter var, onu ‘Keşke ben oynasaydım’ dedim. Farklı bir dizi olacak. Kişilerin kabuğunun altındaki ilişkileri anlatan bir dizi. Görünen köyün kılavuz istediğini izleyici görecek. Her şeyin göründüğü gibi olmadığını anlatacak.”
“Dizide yeni oyuncular da var. 25-30 yıllık bir tecrübeye sahibiz, bu tecrübeden yararlanmak isteyen olursa seve seve yardımcı oluru m. Ankara’da son dönemlerde dizilerin çekilmeye başlanması umut verici. İstanbul koca bir ülkeye yetmiyor. Ankara’nın Devlet Tiyatroları gibi büyük bir avantajı var.”

TV dünyasına yeni bir soluk getirecek

Dizide Cüneyt karakterini oynayan Eskişehir Şehir Tiyatrosu oyuncusu Murat Danacı, karakterinin işine bağlı, şirketin genel müdürü ve Feride’ye çılgınlar gibi aşık olduğunu söyledi. Danacı, dizinin tv dünyasına yeni bir soluk getireceğini vurguladı.
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support