بطل فلم وادي الدئاب

Monday, July 1, 2013

Venüs geriliyormuş Hande Kazanova

Hande Kazanova'yı mankenlikten ve oyunculuktan tanıyoruz.
Son dönemde Bloomberg HT kanalında programlara başladı.
Astroloji üzerine konuşuyor, izleyenlere yıldız haritasını anlatıyor.
Diğer astrologlardan çok farklı bir anlatımı var.
Çünkü o borsada bu hafta ne olacak, dolar ve euro için yıldızlar ne diyor mevzularına giriyor..
Biraz muhabbet ettik Hande ile… "Müthiş bir izleyici kitlem oluştu. Hemen tamamı da yatırımcı işadamı… Mesela bu hafta Venüs gerilemesi var, dolar ve euro bundan etkilenip düşüşe geçebilir, borsa yükselebilir diyorum.
Çok ciddi bir şekilde değerlendiriyor işadamları söylemlerimi" diyor… Artık Hande'nin yıldız haritasına göre paraya ve borsaya yatırım yapan çok işadamı varmış.
Sürekli telefon geliyormuş onlardan "Teşekkür ederiz paramızı ikiye, üçe katladık sayende" diye… "Peki" dedim "Hiç arayıp da mahvettin beni, battım senin ve yıldızların yüzünden diyen işadamları da oldu mu?" sorusunu yönelttim.
Hayır olmamış.
Hande öyle diyor… Son dönemlerde "Altın haritasını da çıkar" diye baskılar varmış. "Bunu yapmam şu an için çok zor" diyor… Mankenlik, oyunculuk derken şimdi de astroloji… Bu konuda ciddi eğitim aldığını söylüyor… İş dünyası yıldızlara bakarak paraya oynuyor… Merkür gerilerse yatırım başka yere, Jüpiter'in çekim alanına girersek para başka alana… "Ne günlere geldik Hande" dedim. "Tüm dünyada böyle.
Özellikle Amerika'da işadamları astrologlara danışmadan yatırım yapmıyor.
Bu aralar Venüs de gerileme var. 19 Kasım'a kadar dikkatli olun diye uyarıyorum işadamlarını" dedi.
Vay be idi durumlar… Borsa acaba ne durumlarda batıyordu?..
Yıldız kaydığında mı gümlüyordu… Dün gece gökyüzüne baktım kayan yıldız hiç görmedim… Çünkü hava bulutluydu, tek yıldız yoktu… Bu gidişle yakın bir zamanda hangi aylarda ev alınır, hangilerinde alınmaz diye emlak astrologları çıkarsa şaşırmam.
Araba astrologlarını da görebiliriz… Ayın onbeşinde kira yatırmayın, Merkür gerilemesinden dolayı kirayı daha geriye çekin diyen kiracı astrologlara da tanık olabiliriz…
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support