بطل فلم وادي الدئاب

Wednesday, July 31, 2013

Çatlı'nın ailesinden jet yalanlama 2013

http://www.haberform.com/catli-haberler-catlinin-ailesinden-yalanlama-meral-catli-ergenekon-ca-7327h.jpg
Çatlı'nın ailesinden jet yalanlama
ERGENEKON davasının dünkü oturumunda söz alan tutuklu sanık Sami Hoştan,Susurluk kazasında kaybolan esrarengiz çanta için sürpriz bir çıkış yapmıştı.
Acil Vize Başvurusu İçin TIKLAYIN !Çatlı'nın eşi Meral Çatlı açıklama yapmazken, aile bireyleri, Sami Hoştan'ın bahsettiği çantayı hiç görmediklerini, ancak çantanın kendisinde olduğunu bildiklerini ifade ettiler.

ERGENEKON davasının dünkü oturumunda Aydınlık Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Serhan Bolluk savunmasını yaptı. Serhan Bolluk'un 'Susurluk'u biz ortaya çıkardık. Çatlı'nın çantasındaki belgeler de bizim yazdıklarımızla örtüşüyordu' iddiası üzerine çapraz sorgu sırasında söz alan tutuklu sanık Sami Hoştan, Susurluk'ta kaybolan Abdullah Çatlı'ya ait çantanın kendisinde olduğunu ve içinden hiçbir belgenin çıkmadığını öne sürdü. Hoştan, çantayı Ergenekon davasında karar çıktığı gün mahkemeye teslim edeceğini söyledi.

KAZA YERİNE İLK BEN GİTTİM

3 Kasım 1996 günü akşam saat 19.30 sularında meydana gelen kazanın ardından olay yerine giden ilk kişinin kendi olduğunu iddia eden Susurluk hükümlüsü Sami Hoştan, Abdullah Çatlı'nın sırlarının gizli olduğu iddia edilen çantanın kendisinde olduğunu öne sürdü. Hoştan 'Tarihe düşmesi için doğruların ortaya çıkması için, burada birkaç şey söylüyorum; Susurluk kazasına karışan Mercedes'teki çantanın Drej Ali'de olduğu söylendi. O çantadan çok bahsedildi. Şimdi sanık Serhan Bolluk, bu çantada bulunan bilgi ve belgelerin kendi yazdığı haberlerle örtüştüğünü öne sürdü. Ancak çantayı ben aldım. İçinde bilgi ve belge yoktu' dedi.

26 BİN MARK VE KOLYE VARDI

ÇANTANIN içinde sadece Çatlı'nın kızı Sevcan'ın kolyesi ile 26 bin mark olduğunu anlatan Hoştan 'İçindekileri ailesine teslim ettim. 'Çanta bende kalabilir mi?' diye izin istedim. Şu an çanta bende. 'Susurluk'u biz yazmıştık' diyor Serhan Bolluk. Ancak olay yerine ilk giden benim. Arkadaki araç içerisinde bulunan eşyaları alıp Melahat Hanım'a (Meral Çatlı) da veren benim. Karardan sonra çantayı size teslim edeceğim' diye konuştu. Mahkeme Başkanı Köksal Şengün'ün, 'Çantanın içi boş muydu?' şeklideki sorusuna Hoştan, 'Dediğim gibi, sadece kolye ve para vardı' cevabını verdi.

Çantayı bulsalar bizi bertaraf ederlerdi

ERGENEKON terör örgütü iddianamesinde, Abdullah Çatlı'nın kayıp çantasının kazanın hemen ardından Drej Ali lakaplı Ali Yasak tarafından alınarak emekli Tuğgeneral Veli Küçük'e verildiği iddiası yer alıyordu. İddianamede, kazanın hemen ardından Ali Yasak'ın çantayı alarak teslim ettiği Veli Küçük'ün 'Allah'tan biz o çantayı şey yaptık, eğer çanta başkalarının eline geçseydi mahvolurduk, bizi bertaraf ederlerdi' dediği de ileri sürülüyor. Tuncay Güney iddianameye giren ifadelerinde de, Drej Ali ile Çatlı'nın kayıp çantası hakkında sohbet ettiğini, Drej Ali'nin 'Abdullah Çatlı yemek yediğimiz faturalardan harcadığımız fişlere kadar notlarını tutardı' diyerek bütün belgelerinin çanta içersinde olduğunu, çantayı 'yukarıya abiye gönderdim' diyerek Veli Küçük'e gönderdiğini ima ettiğini anlatıyor.

Eşyaları ondan değil savcılıktan aldık

SAMİ Hoştan'ın iddialarını Çatlı ailesi yalanladı. Çatlı'nın eşi Meral Çatlı açıklama yapmazken, aile bireyleri, Sami Hoştan'ın bahsettiği çantayı hiç görmediklerini, ancak çantanın kendisinde olduğunu bildiklerini ifade ettiler. Çatlı ailesi 'Çantayı hiç görmedik. Sami Hoştan'la da Abdullah Çatlı öldükten sonra hiç görüşmedik. Görüşmüyoruz da, görüşmeyiz de. 12 senedir çanta soruluyor. Bize savcılık kanalıyla iç çamaşırın adedine, kazağına kadar her şey kaza sonrası bildirildi. Bir kol saati, 18 ayar altın değerinde altın kordonu, 44 bin TL, 3 bin 500 dolar, 305 mark, kemer vb eşyalar bize ulaştırıldı. Cep telefonu dahi verilmedi. Çantayı da görmedik' bilgisini verdi.

Kirli ilişkiler ortaya saçıldı

3 Kasım 1996 günü Susurluk'ta meydana gelen kazanın ardından siyaset-mafya-polis üçgeninde yaşananlar ortalığa saçıldı. Ancak davadan istenilen sonuç alınamadı.

Savunmasında farklı anlatmıştı

SAMİ Hoştan Ergenekon davasında savunmasını yaptıktan sonra çapraz sorgusu sırasında Susurluk kazasının olduğu geceyi anlatmış ancak Çatlı'nın kayıp çantasından hiç bahsetmemişti. İşte Hoştan'ın ağzından o gece yaşadıkları: Susurluk kazasından sonra Sedat Bucak'ın koruması Ercan Ersoy, Aliço'yu (Ali Fevzi Bir) aramış. Aliço bana ulaşamayınca evime telefon açıyor. Kızıma söylemiş. Kızım da bana haber verdi. Ben de Abdülgani Gızılkaya'yı aradım. O da 'Çok kötü durumdalar hastaneye gidiyoruz' dedi.

KÜÇÜK 'TELEFONU KAPAT' DEDİ

SEDAT Bucak yakın dostumdur. Onunla yaptığımız sohbetlerde, Veli Paşa'nın yakın dostu olduğunu söylerdi. Sedat Bucak'ın kazada ağır yaralandığını duyunca acil yardım sağlamak için aklıma ilk gelen kişi Veli Küçük oldu. Yaklaşık 10-15 dakika sonra Veli Paşa'yı aradım. Jandarma bölgesinde olmuş. Yardımcı olsun diye aradım. Veli Paşa 'telefonu kapat' dedi. Olay yerine gittim. Cenazeleri gördüm. Olay yerinde, Drej Ali (Ali Yasak) ile karşılaştık. Çatlı'nın cenazesini morgdan alıp Nevşehir'e
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support