بطل فلم وادي الدئاب

Monday, July 1, 2013

11 Temmuz'a dikkat ordu-hükümet çatışması olabilir!

11 Temmuz'a dikkat ordu-hükümet çatışması olabilir!

Oyuncu Hande Kazanova, astroloji yazılarının yanı sıra şimdi de Habertürk ekranlarında 'Öteki Gündem' adlı bir program hazırlıyor. Kazanova'yla metafizik ve parapsikolojik konuları ele aldığı programını, 'Atatürk ve Kayıp Kıta Mu' kitabının yazarı Sinan Meydan'ı iki kez çağırmasına rağmen yayına çıkarmamasını ve astrolojiye göre ülkemizi bu yıl nelerin beklediğini konuştuk.
kazanova
Güzellik yarışmasında kazandığı derecenin ardından televizyonda sunuculuk yapmaya başlayan Hande Kazanova, oyunculuk serüvenine 'Mahallenin Muhtarları' dizisiyle adım atmış. Birçok önemli dizide rol alan ve oyunculuk kariyerinin üzerine astroloji yazarlığını da ekleyen Kazanova, bir süredir Gazete Habertürk'te astroloji sayfasını hazırlıyor. Kazanova, aynı zamanda Habertürk kanalında astroloji, metafizik ve parapsikoloji gibi konuların gündeme getirildiği 'Öteki Gündem' adlı programını da hazırlayıp sunuyor.

- 'Öteki Gündem' programında nasıl yer aldınız?'Öteki Gündem' zaten vardı ve çok güzeldi. Ben de bu kanala bir şeyler yapmak istiyordum, astroloji konusuna karşı ilgimi bildikleri için 'Tam da senin tarzına uygun bir program' diyerek sunmamı teklif ettiler. Böylece başlamış oldu. Yaklaşık bir buçuk aydır devam ediyor.

AMACIMIZ TARTIŞMA PROGRAMI YAPMAK DEĞİL
- Programınızın içeriği ve konuk profiliniz nasıl?
Metafizik, parapsikoloji, komplo teorileri, 2012, astroloji, astronomi ve Türk tarihi üzerine gündemde olmayan her konuyu konuşuyoruz. Herkesin bilgisini ortaya koyduğu, izleyenlerin bilgi edinebildiği bir program... Aslında amacımız bir tartışma programı yapmak değil. Belirlediğimiz konu hakkında o görüşe inanan, inanmayan, tezi çürütecek ya da destekleyecek iki-üç konuk çağırıyoruz. İzleyenler karar versin istiyoruz. Ne kadar çok zıt fikir bir araya gelirse gelsin hiçbir olay yaşamadık şimdiye kadar. İnşallah bundan sonra da yaşamayız.

- Sorun yaşamadık dediniz ama 'Atatürk ve Kayıp Kıta Mu' hakkında konuşmak üzere çağırdığınız konuğu son anda iptal etmeniz üzerine basında polemikler yer almıştı, işin aslı nedir?Bunun aslı yok. Bir önceki programda Türk tarihindeki sırlar ve gizemleri işliyorduk. Konuğumuz araştırmacı-yazar Oktan Keleş'ti ve beyaz piramitlerle ilgili bulguları paylaşmıştı bizimle. Acaba bunu mu tamamlasak diye düşünüp bir önceki programın devamı olsun dedik. Tiyatro çalışmalarım nedeniyle turnelere gittiğim için diğer konuya çok hazırlanamayacağımı düşündük ve 'Atatürk ve Kayıp Kıta Mu' konusunu erteledik. Sanırım yanlış anlaşıldı.

ATATÜRK VE KAYIP KITA MU EN ÇOK TARTIŞMAK İSTEDİĞİMİZ KONU
- Ama Sinan Meydan'ı iki kez programınıza çağırıp makyaj odasından 'konu değişti' deyip geri gönderdiğiniz ve aslında kanalınızda Atatürk hakkında konuşulmasının istenmediği yolunda bilgiler yer almıştı...
Valla hiç öyle bir politikamız yok. Hatta her türlü konuya girmeyi düşünüyoruz. Önümüzdeki haftalarda yapmak istediğimiz konuların başında geliyor bu konu da. Niye yapmayalım? Hiçbir insandan ve konudan korkumuz yok. Hiçbir çekincemiz yok. 'Öteki Gündem' hakikaten tartışılması gerekenleri ön plana çıkaran bir program.

- Yine Sinan Meydan'ı davet edecek misiniz?Onun da Atatürk ve Mu kıtasıyla ilgili çok önemli kitapları var. Niye olmasın? Bu durum beni de çok üzdü. Kulaktan dolma bilgiler, kulaktan kulağa oyunu gibi basına yansıyor. İşin bu kadar büyüdüğünü bilmiyordum. Sanırım şöyle oluyor; program iptal olduğu an kişinin sinirlenmesi, ani tepki vermesi sonucu bazı şeyler basın tarafından duyuluyor ama başka şekilde yansıtılıyor. Bazı medya kanalları, başka olayların hıncını buradan çıkarmaya çalışıyor.

- Yiğit Bulut sizin programınıza karışıyor mu?Bana hiç karışılmıyor. Bir ekibimiz var, yönetmenimizle bir araya gelip konularımızı belirliyoruz. Bu konularda bilgili ve gerçekten tecrübesine inandığım bir yönetmenle çalışıyorum.

GÜZELLİK HER ZAMAN BAŞA DERT
- Güzelin her alanda şansı vardır ya, oyunculukta ya da medyada güzellik gerekli mi ya da tek başına yeterli mi?
Tek başına güzellik yeterli değil ama gerekli. Ekran önünde olanların belli bir estetiğe uyması gerekiyor. Çok şart mı? Hayır. Barbra Streisand bana kalırsa çok güzel değil ama gayet çekici ve oynadığı filmler çok tutuluyor.
n Güzel olmanın başa dert olduğu gerçeği de var. Güzel olan 'sadece güzel değil, akıllıyım da aynı zamanda' deme derdine düşer mi sizce?
Güzelliğin her zaman insanın başına dert getirdiğine inanırım. Bir adım öne geçiyorsunuz ama sonrasında bedeli ağır oluyor. Güzel insanlar çok fazla enerji çeker, nazar gibi... Güzel birine, ister istemez bakarsınız ama herkes iyi niyetle bakmayabilir. Benim başıma gelmedi ama güzel olunca ciddiye de alınmayabiliyorsunuz. Medya için güzelliğin gerekli olduğuna inanıyorum ama diğer işler için ilk başta kapıyı açsa da sonra değişiyor.

- 'Bir kadın başka kadın için süslenir, kadın kadının kurdudur' denir, kadın kıskançlığı konusunda ne söylemek istersiniz?Kadınları çok seviyorum; hemcinslerime bayılıyorum aslında; keşke herkes böyle düşünebilse! O kadar çok farklıyız ve ince detayları düşünüyoruz ki... Hayatı kafamızda inanılmaz güzel planlayabiliyoruz. Sadece biraz daha birbirimize güvenmemiz gerek. Ben güzel kadınları da seviyorum, iyi bir şey yaptıklarında da gurur duyuyorum.

- Begüm Kütük'le çok yakın arkadaş olduğunuzu biliyoruz, erkek arkadaşı Erdil Yaşaroğlu'yla tanıştığında sizden de onay almış, siz de ona fikrini sorar mısınız?Begüm çok sevdiğim bir arkadaşım. Bu camiada da güvendiğim biri. Bunun için tahtaya bile vurmayacağım, o kadar eminim çünkü dostluğumuzdan. Bir şey olduğunda onu arayıp 'Biriyle çıkmaya başladım' der ve muhakkak fikrini alırım. Bir araya geldiğimizde de ortamın elektriğine bakarım. Bu çok önemli. Arkadaşınız ya da sevdiğiniz insanların onayladığı bir ilişki daha sağlam ve uzun olur. Daha önce birlikte olduğum kişi en yakın arkadaşlarımla uyuşmamıştı. åşıkken insanın gözü bir şey görmüyor. Belli bir noktadan sonra ilişki yıpranınca o eksileri siz de fark ediyorsunuz.

ÖNEMLİ OLAN BURÇ DEĞİL ASTROLOJİK HARİTA
- 'İdeal bir eş olduğunu düşünmüyorum' demişsiniz, bütün erkekler defolu mu?
Erkekler değil, zaman öyle. Kadınlar ve erkekler sürekli koşturuyor ve çok hızlı bir hayat içindeyiz. Aldığımız hiçbir şey bizi tatmin etmiyor. Bugün bir şey alıyorsak ertesi günü başka bir şey istiyoruz. Sürekli tüketmek istiyoruz. Mesela annem-babam 32 yıl bir yastığa baş koymuş ama uzun yıllara dayanan ilişkiler artık yok. Evlenen arkadaşlarım var ama bir de yedi yıl sonrasını görelim diyorum. Eskiden 15-20 yıldan sonra badireler atlatılırdı şimdi bu süre daha da kısaldı. İnancım kalmadı ama olmaz mı? Olur.

- Evlilik ve çocuk düşünüyor musunuz?Artık düşünüyorum. Şimdiye kadar evleneyim diye düşünmedim, belki de haritamda geç evleneceğimi gördüğüm içindir (gülüyor). Çocuk için henüz karar vermedim.

- Evleneceğiniz kişini burcu önemli olur mu?Hayır. En iyi anlaşan burçların bile bir müddet sonra birbirlerini yıpratarak hiç anlaşamadıklarını gördüm. Kendi ilişkilerimde de yaşadım o yüzden hiç fark etmez.

- Akrep'le Boğa, Başak'la Balık iyi anlaşır gibi bilgilere inanalım mı? Ne kadar doğruluk payı var?Gazetelerdeki 12 burca indirgersek onların doğruluğuna inanmıyorum. Astroloji haritalarını karşılaştırmak, Merkür, Venüs, Güneş gibi birtakım gezegenlerin hangi evlerde olduğuna ve açılarına bakmak gerekiyor. Belki ana burçlar uyuşmuyordur ama genel haritada çok güzel bir uyum olabilir. Bütün verilerin birbirini destekliyor olması lazım. Hiçbir zaman mükemmel bir astroloji haritası yok tabii ki.

- Astroloji ekonomik kriz için ne söylüyor? Dünya ve Türkiye için 2010 kritik bir yıl olacak. Ekonomik krizin hem olumlu hem de olumsuz dönemleri olacak. Geçen yıla göre biraz daha rahat geçeceğini söyleyebilirim. Ama bazı olaylar hem ekonomik hem de siyasi hayatımızı etkileyecek. Şu arada ekonomide bir canlanma, borsada yükselme olsa bile 24-26 Nisan, dikkat edilmesi gereken günler. Mayıs ayında da adımlarımızı atarken dikkatli olmalıyız. Planlı davranmalıyız. Arkamızdan dönecek olaylara karşı hazırlıklı olmamız gerekiyor. Temmuz-Ağustos ayının ikinci yarısı daha da riskli olacak. 11 Temmuz'daki güneş tutulması özellikle ordu ve hükümetin ciddi anlamda çatışmasına neden olabilir.

- 'Başrolde oynamak için fedakarlık yapmak gerekir' demişsiniz, 'her başrol, yönetmenin yatağından geçer' klişesi miydi kastettiğiniz?Hiç öyle düşünmedim. Hayattan fedakarlık etmek gerekiyor. Şu anda bir sürü işi aynı anda götürebiliyorum. Eğer başrol oynasaydım hiçbirine vakit ayıramazdım, onun sorumluluğu çok ağır. Sağlığınıza, yatış saatinize, beslenmenize dikkat etmeniz gerekiyor. Haftanın 6 günü gecenin geç saatlerine kadar çalışılıyor. Ben de başrol oynamak istemiyor muyum? Elbette istiyorum ama ciddi anlamda fedakarlık istiyor. Beraber oldukları insanlara, ailelerine vakit ayıramıyorlar. Normal insanlar gibi yaşamıyorlar.
2012 kıyamet  değil kendimizi dönüştürme yılı
- Astroloji konusunda bir kariyer yapmak planlı bir adım mıydı?
Astrolojiyle 15 yaşından beri hobi olarak ilgileniyorum. 1999 yılı için 11-27 Ağustos tarihlerinde Türkiye'nin başında bir şey gelecek diyordum. 17 Ağustos depremi yaşanınca, artık bu konuya daha fazla eğilmem gerektiğini düşündüm. Oyunculuğu da çok seviyorum, onun yeri ayrı ama insanın hobisinden para kazanması da çok güzel.

- 2012 yılı için yorumunuz nedir, kıyamet bekleyenlerden misiniz?Dünyanın siyasi ve ekonomik dengesi o kadar çok değişecek ki insanlık artık ortak bir kader içinde bulunacak. Artık daha bilinçli olacağız. Daha çok yanımızdakini düşünmeye başlayacağız. Ülke olarak komşumu çok seviyorum diyoruz ama insanların başarısını da çok çekemeyen bir toplumuz. İşe kendimizi değiştirmekle başlayacağız. Çevremizi de tabii ki. Ortak bir kader birliğine inanacağız ve ondan sonra çok da güzel bir dönem gelecek. En kritik süreçler bu dönüşümlerin devam ettiği 2010 ve 2011 yılları olacak. Dünyanın sonu gelecek diye bir senaryoya inanmıyorum.
Hayatımı astroloji haritama bakarak yönlendirmiyorum
- Oyuculukta aradığınızı, umduğunuzu buldunuz mu, hayal kırıklıkları yaşadınız mı?
Hiç hayal kırıklığı yaşamadım. Mahallenin Muhtarları dizisiyle başlamıştım ve sonrasında da çok büyük oyuncularla iyi projelerde yer aldım. Hiç pişmanlığım yok. Daha yapacak çok işim var.

- Kariyer planlamanızda 5 yıl sonra kendinizi nerede bulmak istiyorsunuz, planınız var mı yoksa astroloji haritanızın işaret ettiklerine mi bakıyorsunuz?Haritama belirli dönemlerde baktığım doğru ama hayatımı tam anlamıyla ona göre yönlendirmiyorum. Astrolojinin en sevdiğim yanı özgür iradeye sahip olması. Fal gibi değil. Falda bir şey olacak denir. Astroloji, olma ihtimalini söyler ama yine de her şey sana bağlıdır. Bazı şeyleri artık hayatımda yoluna koydum. En güzel dönemlerimden birini yaşıyorum. Kendimi çok daha iyi tanıyorum. Hem astrolojiyle hem de yaşadığım ilişkilerle birlikte artık kendimin daha çok farkındayım. Çok daha iyi bir noktaya geleceğimi biliyorum. Şimdiki Hande'den daha ileride, daha kendini geliştirmiş ve daha ön planda olan bir Hande'yi göreceğiz. Bunu hissediyorum.
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support