بطل فلم وادي الدئاب

Friday, June 14, 2013

Rizgarî Online


Rizgarî Online/ Yeþil, TC MÝT´inde verdiði ifadesinde Abdullah Çatlý ile kavgasýný anlattý: Taraf gazetesinde ARZU YILDIZ imzasýyla verilen haberde þunlar kaydedildi: Yeþil, MÝT ifadesinde, “Çatlý bana Arnavut Sami’yi neden aradýðýmý sordu. Bu olaydan sonra emniyete alýndým.” MÝT’e verdiði 10 sayfalýk ifade tutanaðýnda Ankara Emniyet Müdürlüðü’nde iþkence sonucu kaburgalarýnýn kýrýldýðýný anlatan, “Yeþil” kod adlý Mahmut Yýldýrým, “Beni Emniyet’e aldýran ve Abdullah Çatlý ile aramý bozan Arnavut Sami’dir” dedi.

MÝT’in faili meçhul cinayetlerle ilgili Ankara Cumhuriyet Baþsavcýlýðý’na gönderdiði Yeþil’in ifade tutanaðýnda çarpýcý bilgiler yer aldý. 1995’te Ankara Emniyet Müdürlüðü’nde gördüðü iþkence sonucu kaburgalarý kýrýlan Yeþil, gözaltýna alýnma sebebi olarak gösterilen iki Ýranlý uyuþturucu kaçakçýsýnýn öldürülmesi olayý nedeniyle sorgulanmadýðýný belirtti. Yeþil, resmî kayýtlara geçen ilk ifadesinde ‘Arnavut Sami’ lakaplý Sami Hoþtan nedeniyle Susurluk kazasýnda ölen Çatlý ile tartýþmasýný þöyle anlattý:

Hikâye Sami’yi sormamla baþladý

“Bütün hikâye Arnavut Sami olayý ile baþladý. Ben Mikail Göleli’ye Arnavut Sami’yi sordum, kýyamet ondan sonra koptu. Bir süre sonra Çatlý beni aradý ‘Arnavut Sami yanýmda sen bu adamý niye arýyorsun’ dedi. Ben de ‘senin yanýnda olmasý, benim sormama mani mi’ dedim. Bu olaydan sonra Çatlý ile aram bozuldu. Beni Emniyet’e aldýran Arnavut Sami’dir... Korkut Eken, Ýbrahim Þahin’i arayarak benim Arnavut Sami’yi öldürmek üzere olduðumu ‘Yeþil, Sami’yi indirdi indirecek’ diyerek bana dikkat etmesini istedi.”

Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support