بطل فلم وادي الدئاب

Saturday, June 15, 2013

Burçin Terzioğlu Yıldırım: Mutlu evliliğin sırrını çözemedim

Burçin Terzioğlu kimdir, Biyografi, Resimleri, Fotogaleri
Gerçek Adı : Burçin Yıldırım
Doğum Yeri : İstanbul
Doğum Tarihi : 09 Mart 1980
Eğitimi : Sanat Merkezi
Müjdat Gezen Sanat Merkezi Aktör Stüdyo – Özel Sahne Diksiyon eğitimi almıştır. Dizi setinde tanıştığı Murat Yıldırım’la dünya evine girmişti.
İşte Burçin Terzioğlu’nun birbirinden güzel resimlerinden oluşan fotogaleri…
Burçin TerzioğluGenç oyuncu, “Mutlu evliliğin sırrını buldunuz mu?” sorusuna dikkat çekici bir yanıt verdi: “Bu bir sır ise ben de çözemedim. Bizim yaptığımız tek şey acıtmadan, kırmadan sevmek, sevmek, sevmek!”
Sağlıklı yaşamak adına neler yapıyorsunuz?
- Spor yapıyorum. Dizi çekimlerimin olmadığı günlerde düzenli uyuyorum ve doğru beslenmeye çalışıyorum.
Beslenme şekliniz nasıldır?
- Sebze ve meyveyi çok seviyorum. Günde bir öğün de olsa mutlaka zeytinyağlı yemek yiyorum. Bazı günler detoks olsun diye sadece sıvı tüketiyorum. Ama yemek yemek benim için çok keyif verici. Arada kaçamak yapmak da hakkım tabii…
Yoğun geçen set günleri, düzenli beslenmenize engel oluyor mu?
- Sette düzenli beslenmek gerçekten zordur ama setimizin yemekleri çok çeşitli ve lezzetli. Vejetaryen ve sebze seçenekleri oluyor, ben de onlardan faydalanıyorum. Bir de çorba vazgeçilmezimdir. Yazın soğuk, kışınsa sıcacık bir kâse çorba, doymam için yeterli oluyor.
EVİME GELEN
KESİN DOYAR
Mutfakla aranız nasıl? En çok hangi yemeği yapmayı seviyorsunuz?
- Mutfakta zaman geçirmeyi seviyorum. Vaktim varsa orası benim kafa dağıtmak için eğlenceli bir kaçamağım. O gün canım yemek yapmak ve tabii ki yemek istiyorsa, yaptığım her şey lezzetli olur. Tavuk yemekleri ve salatada başarılı sayılırım. Evime gelen misafirim kesin doyar, bu garanti.
Mutfak alışverişiniz için nereleri tercih edersiniz?
- Evime yakın bir market var, mutfak alışverişini çoğunlukla oradan yapıyorum. Ailem zaman zaman semt pazarına çıkar ve oradan bana da alışveriş yapar. Kesinlikle daha taze ve hesaplı oluyor.
HAMAMIN YERİNİ
HİÇBİR ŞEY TUTMAZ
Burçin Terzioğlu, Murat yıldırım ile mutlu bir berabirliği sürdürmekde
Burçin Terzioğlu, Murat yıldırım ile mutlu bir berabirliği sürdürmekde
Zamanınızın ne kadarını spora ayırırsınız?
- Haftanın üç gününü spora ayırmaya çalışıyorum. Sahilde yürüyüş yapmayı tercih ediyorum. Bir de evde spor yapabileceğim aletlerim var, dışarı çıkmak istemiyorsam onlarda zaman geçiriyorum.
Yoga ve meditasyon yapar mısınız?
- Yoğun bir günden ya da ağır bir egzersizden sonra yoga yapıyorum.
Cildiniz için ne tür kozmetikleri tercih edersiniz?
- Tek marka kullanmaya ve bunun da klinik özellikte olmasına dikkat ediyorum. Doğal ve alkolsüz olmalı tabii…
Vücut bakımınız ve cildiniz için özellikle uyguladığınız bir bakım var mı?
- Nemlendiricilerimi eksik etmem, bir de hem vücuduma hem de yüzüme peeling uygularım. Haftada bir gün masaj yaptırırım. Bundan vazgeçemem. Benim meditasyonum da o. SPA seçerken hamamının olmasına dikkat ediyorum. Ne buhar, ne sauna… Hamamın yerini hiçbir şey tutmuyor. Kesenin de cilt için çok iyi olduğunu düşünüyorum.
GÜZEL KADIN, DOĞAL
TEMİZ VE FİTTİR
Evde kendi kendinize uyguladığınız özel bir bakım var mı?
- Saçlarım için kuaförde bakımı çok az yaptırırım. Evde hazırladığım bir karışım var; badem yağı, Bepanthen ve E vitamini karışımı saçlar için gerçek bir iksir.
Nasıl bir stiliniz var?
- Doğal, rahat, spor… Kendime yakışanı tercih ederim.
Gardırobunuz için en çok nerelerden alışveriş yaparsınız?
- Alışveriş merkezleri arasında tutucuyum. Hâlâ Akmerkez’e giderim. İstinye Park’ta aradığım bir şey varsa alır, çıkarım. Orası beni yoruyor. Diesel, Twist, Home Store, D&G çok sık alışveriş yaptığım mağazalar.
Size göre güzel kadının tarifi nedir?
- Güzel kadın; doğal, temiz ve fittir.
MURAT’IN MUTFAĞA
HİÇ GİRMEMESİ
DAHA SAĞLIKLI
Murat Yıldırım’la örnek bir evliliğiniz var. Mutlu evliliğin sırrını buldunuz mu? Bizimle paylaşır mısınız?
- Bu bir sır ise ben de çözemedim! Bizim yaptığımız tek şey acıtmadan, kırmadan, saygı duyarak sevmek, sevmek, sevmek!
Eşinizle birlikte yemek yapar mısınız? Kendisi mutfakta nasıldır?
- Kendisi mutfağı savaş alanına çevirmekte çok başarılıdır! O yüzden mutfağa hiç girmemesi daha sağlıklı bir durum. Menemen yapmışlığı vardır ama, hakkını yemeyelim! Haftanın neredeyse her günü çalışan birinin bir de mutfakta efor harcaması gereksiz bence. Yoksa birlikte yemek yapmak istemişizdir!
KÜÇÜK BİR SORUNUM
VAR: DÜZEN HASTASIYIM
Nasıl bir ev kadınısınız?
- Benim evde küçük bir sorunum var. Fakat sorun bana değil, çevremdekilere… Düzen hastasıyımdır. Eşyalarımın yerinin değiştirilmesi ya da gözümün önündeki şeylerin şekilsiz ve karışık durması huzurumu kaçırır, rahat edemem. Mesela televizyon izlerken kanalı değiştirmem için kalkıp televizyonun altındaki konsoldan kumandayı almam gerekir. Tabii boy sırasına göre dizilecekler! Mutfağımda başkasının bir şeyler yapmasını da çok sevmem. Çok evcilimdir. Ev benim mabedimdir, her zaman temiz ve düzenlidir. Tabii bunda yardımcı arkadaşımın da rolü büyük. Yolun başındayım ama iyi bir ev kadını olmaya adayım.
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support