بطل فلم وادي الدئاب

Wednesday, July 18, 2012

POLAT KARISINI DA COMBATTIVE!

POLAT KARISINI DA COMBATTIVE!

Bu Polat Alemdar'dan korkulur vallahi!

En son sezon finalinde, karısını bile bombalattı ya helal olsun!

Yani Necati Şaşmaz, dizide karısı rolünü oynayan ama gerçek hayatta sevgilisi olan Hatice Şendil'i bombalatarak öldürttü!


Tıpkı daha önceki Nefise Karatay da olduğu gibi!

Hatırlıyorsanız Nefise Karatay da Polat Alemdar'ın sevgilisiydi ve televizyoncu Cüneyt Özdemir ile aşk yaşıyor diye bambalanarak öldürülmüş ve diziden çıkartılmıştı!

Aynı şey şimdi dizideki Ebru'nun, yani Polat Alemdar'ın karısı rolündeki Hatice Şendil'in başına geldi. Ebru da sezon finalinde arabanın içinde bombalanarak öldürüldü.

Çünkü, “aşk bitti, Ebru öldü” durumları olmuş.

'Kurtlar Vadisi Pusu'nun 'Polat Alemdar'ı Necati Şaşmaz dizide eşi 'Ebru'yu canlandıran Hatice Şendil ile 2009'da aşk yaşamaya başlamıştı.

2 ay önce ayrılan sevgililer sadece çekimler için sette bir araya geliyordu.

İddiaya göre; Necati Şaşmaz, Hatice Şendil ile barışmak istedi. Ancak çabaları sonuç vermedi. Yapımcılar da 'Ebru'yu (Hatice Şendil) dizinin önceki gece yayınlanan sezon finalinde öldürdü!

Tıpkı daha önce oyuncu Yasemin Öztürk'te olduğu gibi..

Kurtlar Vadisi`nde bir zamanlar seslendirme ve oyunculuk yapan daha sonra ekipten ayrılan tiyatro ve dizi oyuncusu Yasemin Öztürk bugüne kadar gizlediği aşkını o zamanlar şöyle anlatmıştı;

“Necati ile 2005`te dizinin yemeği sırasında tanıştırıldık. İlk görüşte birbirimizden müthiş bir elektrik aldık. Kısa bir süre sonra da birlikte olmaya başladık. İlişkimizi dizi ekibindeki birkaç kişi dışında kimse bilmedi. 2 kişilik gizli-saklı bir dünyamız vardı. Buluştuğumuz tek yer; Necati`nin eviydi. Başka yere gidemezdik` dedi.

`Necati ile evde bilgisayar oyunları oynuyorduk`

Yasemin Öztürk birlikte yaşadıkları süre içinde sinemaya, lokantaya, gezmeye gidemediklerini ve bu yüzden çok yorulduğunu da itiraf etti. Yasemin Öztürk `Necati görünenin aksine evde çok hareketli, neşeli, esprili ve şakacı bir erkektir. Dizide benzeyen tek şey bakışlarıdır. Yani bir baktı mı 10 cümleye bedeldir. Ama çocuk gibidir. Evde bilgisayar oyunları oynardık. Şiirler yazardı, bana okurdu. Birlikte Ferhat Göçer`in şarkılarını dinlerdik. Ferhat Göçer`in `Yastayım` şarkısı bizim şarkımızdı. Birbirimizin gözlerinin içine bakarak o şarkıyı okurduk` dedi.


`Bana `Gitme` demesini bekledim`

Yasemin Öztürk `Necati Şaşmaz`a ve `Kurtlar Vadisi`ne bir zarar gelmesinden korktuğum için özgürlüğümden vazgeçerek bu ilişkiyi yaşadım. 3.5 yılda çok kırıldığım, ağladığım `yeter` dediğim günler oldu. Ama Necati ile aşk yaşamış olmaktan dolayı 1 gün bile pişman olmadım. Aşıktım ve bu benim seçimimdi. Onu çok sevdim. Asil duruşuna hayrandım. Ama sevgiyi ve aşkı görebildim mi derseniz, bunu tam olarak bilemiyorum. Bitirme konuşmasını yaparken, içim kan ağlıyordu ve ben bunları düşünüyordum işte. Çok yorulmuştum çok. Bunu ona söylediğimde `Sana ve kararına saygı duyuyorum` dedi. Yalnızca bunları söyledi. Oysaki ben `Gitme` demesini bekliyordum` dedi.

`Nefise Karatay fotoğrafları ve `Aşık olmadım` sözü bitirdi`

Yasemin Öztürk `Necati Şaşmaz 2007 yazında Göcek`te Nefise Karatay ile teknede tatil yaparken görüldü. Siz o zaman birlikteydiniz. Neler hissettiniz?` sorusunu da şöyle cevapladı: O günlerde bir tatsızlık yaşıyorduk. Fotoğrafları basında görünce çok kırıldım. Bana telefon açıp `Merak etme aramızda bir şey yok` dedi. Sonra tekrar birlikte olmaya başladık. Bu kez de bir röportajında `Ben hiç aşık olmadım` açıklamasını yapmış. Bir kez daha yıkıldım. Zaten ilişkiyi özgürce yaşayamama yorgunluğu vardı. Her şey üst üste gelince ayrıldık.”

* * *
Kurtlar Vadisi'nde oyunculuk ve seslendirme yapan Yasemin Öztürk, Necati Şaşmaz'ın sevgilisiydi ama aşk bitince diziden yurt dışına gönderilerek çıkartıldı.

Necati Şaşmaz, dizinin oyuncusu Nefise Karatay'la Göcek'te tekne turu yaptı ama Karatay, televizyoncu Cüneyt Özdemir'le aşk yaşamaya başlayıp, Necati'ye yüz çevirince bombalanarak diziden çıkartıldı.

Hatice Şendil, Polat Alemdar'ın karısıydı ama gerçek hayatta aşk bitince bombalanarak diziden çıkartıldı!
Allah bu Necati Şaşmaz'ın gerçek hayatta evleneceği kadına sabır-selamet versin!
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support