بطل فلم وادي الدئاب

Wednesday, July 11, 2012

Kurtlar Vadisi kategorisinde KV'de en beğendiğiniz oyuncular? konusunu görüntülemektesiniz.

Ali Candan'ın nişanlısıdır. Aynı zamanda başarılı, hırslı ve gözü pek bir avukattır. Ali'nin ölümünün ardından uzun süre toparlanamamış, duyduğu şüphe üzerine Ali'nin mezarını açtırarak ölmediğini öğrenmiştir. Polat'la yakınlaşsa da Ali'ye olan sevgisi yüzünden yeni bir ilişkiye başlayamamaktadır.



Oyunculuk hayatınız başlamadan önce Özgü Namal kimdi, ne iş yapardı?

28 Aralık 1978 İstanbul-Üsküdar doğumluyum. Kendimle acayip barışık bir kişiyim. Ayrıca ailemin de biricik kızıyım. Ben İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı mezunuyum. Lise yıllarımda birkaç kez televizyon reklamlarında oynadım.

Daha sonra ATV�de yayınlanan Gülşen Bubikoğlu�nun başrolde olduğu �Affet Bizi Hocam� isimli bir okul filminde, sonra da TRT�de yayınlanan ilk sinema filmim �Sır Çocukları�nda Memet Ali Alabora ve Nur Sürer ile birlikte oynadım. Sonra yine TRT�de �Yedi Tepe İstanbul� isimli dizide Zuhal Olcay�ın kızını canlandırdım. Bu koşuşturmamın neticesinde de Özgü Namal olarak tanınmaya başladım.

- Tüm bu koşuşturmanızın yanı sıra fotomodel olarak da çalışmalarınız oldu, değil mi?

Gaye Sökmen Ajans�a bağlıyım. Çok yakın bazı aile dostlarımız sayesinde Gaye abla ile tanıştım. Bu başarılı çalışmalarımın birçoğunun arkasında Gaye ablanın desteği vardır.

- �Kurtlar Vadisi� dizisi oyunculuk alanında bir adım daha atmanıza neden oldu diyebilir miyiz?

Bu rol için hálá çok özverili bir çalışma içindeyim. Bana bu rol teklif edildiğinde bir avukatı oynamakta tereddüt ettim. Çünkü çıtı pıtı, ufak tefek bir kızım ve mafya kulvarında geçen bir dizide avukatı oynamam istendi! Sanki karşımdaki insanı pek inandıramayacağım bir rol gibi geldi bana. Ama senaryoyu okuduktan sonra �Bunu başarabilirim� dedim. Yapımcıların da çok yardımı oldu. Sonradan gelen olumlu tepkiler bu işi başardığımı gösterdi bana.

LAF OLSUN TORBA DOLSUN DİYE İŞ YAPMAM

- Bir gün �Kurtlar Vadisi� bitecek. O zaman neler yapacaksınız?

Benim sinema veya televizyon diye bir tercihim yok! Ben işimi seviyorum, oyunculuğu seviyorum, ölene dek oyunculuk yapmak istiyorum! Ama bir tercih yapmam gerekirse bunu tiyatrodan yana kullanmak istiyorum.

- Mesleğinizde kendinize bir hedef belirlediniz mi?

Benim en büyük hayalim, büyük prodüksiyonlu işlerde çalışıp, anlamı ve mesajı olan işlere imza atmak. İyi bir oyuncu olarak laf olsun torba dolsun tarzı işlerle anılmak istemem! Eğer günün birinde torunlarım olursa �Bizim anneannemiz, babaannemiz çok büyük bir oyuncuymuş� desinler isterim.

- O torunları görmek için evlenmeniz gerekecek. Bu cevabınızdan da yakında evliliğe doğru bir gidiş olacakmış gibi görünüyor!

Tabii ki evlenip herkes gibi çoluk çocuk sahibi olmak istiyorum. Çocuklarım olsun diye her şeyi yapabilirim. Deliriyorum çocuk için. Ama şu anda değil. Şu an bir beraberliğim var, ama evlilik olur mu, olursa ne zaman olur, bilemem. Ama bir tek şeyi çok iyi biliyorum: Kesinlikle 30�uma kadar evlenmeyeceğim!

Kanalı değiştirirsen ne kurdu kalır ne vadisi

Bütün televizyon kanallarında havalarda uçuşan anlamsız, gayesiz, herkesin birbirine bağırdığı programlarla bizim dizimizin aynı kefeye konması ve eleştirilmesi hiç yakışık almıyor!

Kurtlar Vadisi neticede bir hikaye. Burada rolü gereği iyi ve kötü birçok karakter var, zaten bu dizinin bir senaryosu var! Senaryo neyi gerektiriyorsa oyuncular olarak onu yapıyoruz. Zaten elinizde kumanda diye bir alet var, kanalı değiştirirsiniz olur biter. Ne kurdu kalır, ne vadisi! Ama televizyonlardaki bu anlamsız, boş, hangi amaca hizmet ettiği belli olmayan programları ne yapacaksınız?

Asıl seviyesizlik, asıl çocuklara kötü örnek olan davranışlar orada. Bizim dizimizi kötüleyen aileler, bu tarz programların varlığından habersizler mi?
Specific Namal Who was your life before you start acting, what would work?

I was born December 28, 1978 Istanbul-Üsküdar. At peace with myself, am a survivor of bizarre. In addition, the only daughter of my parents. I graduated from Istanbul University State Conservatory. I played several times in my high school years in television commercials.

Later published in ATVde a school named Gülşen Bubikoğlunun film starring Sir, Forgive us, then published TRTde Alabora first feature film Children of Secrets and I played together with Nur Lasts. Then again, Seven Hills of Istanbul's series TRTde canlandırdım Zuhal Olcay daughter. As a result of this koşuşturmamın began to be known as the Specific Namal.

- Charlize Theron, as well as all the studies that had koşuşturmanızın, is not it?

Gaye Sökmen tied to the Agency. Thanks to some very close family friends, I met with Gaye sister. There are many of the support of my work behind this successful sister Gaye.

- Valley of the Wolves series caused you take one more step in the field of acting can we say?

I have been still very dedicated to this role. I hesitated when offered the role I play a lawyer. Because the pits make a sound, a little girl and asked to play a Mafia lawyer, an array, passing lane! It seemed to me as a role inandıramayacağım many people in front of me. But after reading the script I said I can make it. Was also very helpful to the filmmakers. I managed to do it later showed positive reactions from me.

BAG OF BUSINESS, WHETHER CALLED LAF be filled

- Valley of the Wolves will end one day. What will you do then?

I prefer cinema or a television that does not exist! I love my job, I love acting, I want to do acting until his death! But since I want to use the theater you need to make a choice.

- Have you set a goal for yourself in your profession?

My biggest dream, big prodüksiyonlu working jobs, work with meaning and to sign the message. Be filled bag style works best remembered as a player would not want to give an arm! If you are our grandchildren one day my grandmother, grandmother would let them say a very big actress.

- He'll have to marry to see their grandchildren. It seems as if going to the right to marriage with your reply soon!

Of course I want to get married like everyone to have a wife and children. Whether he can do everything my kids. It makes me crazy child. But not right now. There is currently an beraberliğim, but Does marriage, when it happens if, I do not know. But I know one thing very well: Absolutely not marry until 30uma!

If you change the channel nor the valley of what is established

All television channels during a flying pointless, aimless, everyone shouted at each other in our series of programs to implement and critique at the same bag does not seemly!

Valley of the Wolves is a story in the end. There are many good and bad according to the role of the character here, a scenario already have this directory! Writers do it as the players they wish to do. I already have a tool that controls your hand, would you change the channel ends. What is formed, nor the valley! But the television, this is pointless, empty, what do you do, the purpose of certain programs that are not?

Seviyesizlik real, the actual behavior that there is a bad example to children. Disparages our series of families, oblivious to the existence of such programs?
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support