بطل فلم وادي الدئاب

Thursday, July 19, 2012

Kurtlar Vadisi çekiminde boğulma tehlikesi!

Kurtlar Vadisi çekiminde boğulma tehlikesi!
Kurtlar Vadisi dizisinde, İzzet karakterini canlandıran Erol Tezeren, diri diri gömülme sahnesinde boğulma tehlikesi geçirdi.
Erol Tezeren, 50 bölümdür İzzet olarak kamera karşısına geçtiği “Kurtlar Vadisi” dizisinin setinde az daha canından oluyordu. 150’nci bölüm çekimlerinde senaryo gereği diri diri gömülen 70 yaşındaki Tezeren, Abdülhey’i oynayan Kenan Çoban’ın yüzüne kovayla su boşalttığı sırada boğulma tehlikesi yaşadı.
'POLAT ÖLDÜRECEĞİNE ABDÜLHEY ÖLDÜRÜYORDU'
Tezeren'in açıklamaları: “Aslında çekim öncesi prova yaptık. Ben baygınken yüzüme su atacaklar, sonra diri diri gömeceklerdi. Abdülhey karakterini canlandıran Kenan Çoban, elinde boş kovayla gerektiği gibi provayı yaptı. Çekim başladı, tam ben tabuttayken yüzüme su attı. Ben uyanmaya çalışıyor rolü yaparken, kovanın dibinde kalan suyu da yüzüme boşalttı. Prova dışı, hiç beklemediğim bir hareketti. O sırada nefes aldığım için su ciğerlerime doldu, öksürmeye başladım. Rol yaptığımı sandıkları için çekime birkaç saniye daha devam ettiler, sonra oyun olmadığını anlayınca kestiler. Kenan yanıma gelip yuttuğum suları çıkarmak için karnıma bastırmaya başladı. Bense o sırada etrafımı açsınlar da nefes alayım diye çırpınıyordum. Yani beni Polat öldüreceğine Abdülhey öldürüyordu az daha. Yine de ben kendime geldikten sonra çekime kaldığı yerden devam ettik, diri diri gömüldüğüm o sahneyi çektik.”
Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support